+40 (21) 655-55-55
UK AT SA

Pași pentru alegerea unui nume de domeniu perfect pentru afacerea dvs.

Pe măsură ce parcurgeți lista lungă de aspecte de care trebuie să aveți grijă înainte de a vă lansa afacerea, veți avea nevoie de un site web și, bineînțeles, de un nume de domeniu. Luați în considera ...

Publicat la data de 17.04.2019

Actualizat la data de 17.04.2019

Scris de George Pavelescu

3 minute rămase

Pe măsură ce parcurgeți lista lungă de aspecte de care trebuie să aveți grijă înainte de a vă lansa afacerea, veți avea nevoie de un site web și, bineînțeles, de un nume de domeniu. Luați în considerare acest ghid simplu pentru alegerea numelui de domeniu potrivit pentru afacerea dvs.

De ce numele de domeniu sunt atât de importante

S-ar putea să fi descoperit în timpul cercetării că ați putea avea un nume de domeniu gratuit (numit și o adresă URL) din site-uri precum WordPress, Blogger etc. Dar, în realitate, un nume de domeniu gratuit ar putea afecta afacerea dvs. mai mult decât ar putea să o ajute. Pe lângă faptul că faceți reclamă în mod special acelui brand decât propriului dvs. nume (de obicei, adresele respective sunt ceva de genul afacereamea.wordpress.com sau afacereamea.blogspot.com), există și alte motive pentru care cumpărarea propriului URL este decizia corectă.

Vă vă face cunoscută afacerea:

Dacă este posibil, numele dvs. de domeniu trebuie să conțînă fie numele companiei dvs., fie cuvintele cheie care se referă la brandul dvs. Numele dvs. de domeniu este ca și o carte de vizită digitală. Atunci când oamenii văd adresa URL, ar trebui să înțeleagă cu ce se ocupă afacerea dvs. Când vedeți numele de domeniu SocialMediaToday.com, știți că site-ul se ocupă în social-media (este o sursă de știri pe această temă). Și Amazon.com a devenit omniprezent: nu este nevoie să precizați numele de domeniu, brandul este construit în el.

Veți utiliza această adresă URL pentru viitorul previzibil:

Luați în considerare numele dvs. de domeniu ca pe un tatuaj. Sigur, puteți să-l îndepărtați cu laser, dacă vă pare rău, însă acest lucru e foarte greu. Odată ce ați ales numele de domeniu, îl veți imprima pe cărți de vizită și pe orice componentă de marketing. Veți lucra la optimizarea motoarelor de căutare, astfel încât utilizatorii să vă poată găsi online. Tot acest efort ar fi degeaba dacă decideți să vă schimbați adresa URL în șase luni.

Vă va face să arătați mai profesionist:

Este ușor să obțineți un domeniu gratuit cu numele de brand al altcuiva, însă acest lucru poate comunica faptul că nu sunteți serios în legătură cu afacerea dvs. Cumpărarea unui domeniu nu este costisitoare și, în mod literal, durează doar câteva minute. Rezultatul este că acum arătati mai profesionist, iar oamenii vor avea încredere în a cheltui bani cu dvs.

Acum, să ne uităm la ceea ce trebuie să știți

Cum să vă alegeți numele de domeniu

  • Începeți cu numele companiei dvs.

Într-o lume perfectă, ați putea cumpăra o adresă URL cu numele companiei dvs., însă în aceste zile, concurența este acerbă. Faceți o căutare pentru numele companiei dvs. pentru a vedea dacă alții folosesc un nume de domeniu care ar putea fi ușor confundat cu al dvs. (este posibil să nu doriți să cumpărați PoshPuppyBoutique.net, deoarece există deja cineva care utilizează PoshPuppyBoutique.com în acest fel putând pierde afacerea dacă numele site-ului este atât de similar).

Dacă numele dvs. de companie nu este disponibil, căutați cuvinte cheie prietenoase cu SEO care se referă la ceea ce vindeți, cum ar fi SanDiego-Art.org. Acest lucru vă va ajuta să vă ridicați rezultatele de căutare pentru acea expresie cheie.

  • Luați în considerare extensiile dvs. de domeniu

În timp ce competiția este acerbă pentru extensiile de domenii .ro, exista câteva tipuri interesante cum ar fi .art, .vip, .club. Dacă puteți găși unul care este relevant pentru afacerea dvs., este posibil să puteți obține numele domeniului dorit cu o extensie diferită (și acestea sunt de obicei mai ieftine).

  • Configurați e-mailul dvs. de domeniu

Există un ultim pas după ce ați ales numele dvs. de domeniu: configurarea e-mailului de domeniu. Folosirea unei adrese de e-mail cu terminarea domeniului dvs. este mai profesională decât utilizarea unui cont Gmail sau Hotmail. Oamenii se așteaptă să primească e-mailuri de la o adresă de email cu numele de domeniu (sales@myretailstore.ro), astfel încât e-mailurile dvs. să ajungă în cutia poștală, în timp ce un e-mail Gmail ar putea să ajungă în spam (sales.myretailstore@gmail.com).

Când alegeți adresa de e-mail, faceți ușor să scrieți. Ceva de genul nume@website.ro este ușor de reținut și față de un nume de genul Sales_and_marketing.retail@website.ro. De asemenea, puteți crea e-mailuri pentru diferite departamente (chiar dacă sunteți o singură persoană), cum ar fi sales@website.ro sau account@website.ro.

Numele dvs. de domeniu și site-ul web sunt acreditările dvs. digitale. Este important să arătati profesional și să investiți timp și bani în procesul de alegere a numelui dvs. de domeniu și înființarea site-ului dvs.

0

Articole relevante

05 Oct2018

Ce este DNSSEC?

Citește mai departe
11 Sep2018

Numele de domenii și SEO: Tot ce trebuie să știți!

Citește mai departe
10 Aug2018

Două adrese URL, același site Web

Citește mai departe
02 Jul2018

Importanța DNS-ului secundar

Citește mai departe
05 Jun2018

Ce este un domeniu parcat?

Citește mai departe

Comentarii

Acest site utilizează cookie-uri. Regăsești mai multe informații pe pagina de Informare cookies.
Pentru a continua navigarea pe site-ul nostru, te rugăm să îți exprimi acordul asupra folosirii acestora. ACCEPT