Plata prin transfer bancar

La efectuarea unui transfer bancar, vă rugăm indicaţi codul facturi proforme în prima rubrică de comentarii.
Dacă mai sunt disponibile alte rubrici pentru comentarii, vă rugăm indicaţi numele Serviciului ales.
* Dacă informaţiile introduse în rubrica de comentarii nu corespund cu informaţiile de pe factura proformă, nu vom putea să identificăm plata Dvs.

Plata trebuie efectuată la cel mult zece (10) zile lucrătoare după ce s-a emis factura proformă, in caz contrar aceasta va fi anulată.

Toate costurile asociate transferului bancar vor fi suportate de către client. Suma transferului bancar trebuie să acopere suma totală a facturi proforme. În cazul în care suma recepţionată nu acoperă suma totală a facturi proforme, serviciul nu va fi activat.

În cazul în care nu primiţi confirmarea efectuării plăţi în maximum 5 zile lucrătoare de la efectuarea transferului bancar, vă rugăm să ne contactaţi telefonic pentru a verifica dacă plata Dvs. a fost recepţionată. Este posibil să vi se solicite dovada efectuării plăţii în cazul în care aceasta nu poate fi urmărită.

* Plăţile neidentificate vor fi transferate înapoi către contul bancar emitent, mai puţin costurile de administrare.

Detaliile contului bancar NAV Communications în RON
România: new leu (RON)
Cod SWIFT: RNCBROBU
IBAN: RO50RNCB0297131642800001
Beneficiar: NAV COMMUNICATIONS S.R.L.
Cod unic de înregistrare: RO10019108
Detaliile contului bancar NAV Communications în EURO
Plata din alte ţări: EUR (€)
Cod SWIFT: RNCBROBU
IBAN: RO23RNCB0297131642800002
Beneficiar: NAV COMMUNICATIONS S.R.L.
Cod unic de înregistrare: RO10019108