Service Level Agreement


NAV Communications oferă clienţilor de tip business garantarea calităţii serviciilor furnizate prin SLA (Service Level Agreement).
Împreună cu o echipă de ingineri specializaţi în proiectare şi implementare Data Center am identificat cele mai bune soluţii pentru asigurarea unor condiţii operaţionale peste standarde, păstrând în acelaşi timp competitivitatea din punct de vedere comercial într-o piaţă care tinde spre un SLA cât mai ridicat la un cost cât mai accesibil.

Pentru fiecare contract încheiat, asigurăm un nivel standard de SLA, iar pentru situaţii particulare NAV Communications vă pune la dispoziţie posibilitatea oferirii unor condiţii îmbunătăţite.


Prin intermediul Service Legel Agreement-ului vă oferim o garanţie contractuală suplimentară prin care asigurăm:

Conexiune la Internet garantată, indiferent de locaţie, NAV Communications având acoperire naţională;

Oferirea de reduceri în cazul în care disponibilitatea serviciului nu se încadrează în parametrii contractuali;

Garantarea răspunsului prompt şi soluţionarea problemelor care pot surveni în timpul furnizării serviciului;

Menţiunea unei legături constante între client şi furnizor, prin desemnarea unui reprezentant de cont.