Termeni şi Condiţii

Condiţii generale pentru utilizarea site-ului www.nav.ro


Acesta este website-ul oficial al NAV Communications. NAV Communications este NAV COMMUNICATIONS S.R.L., cu sediul social în Aleea Teiul Doamnei, Nr. 6, Sector 2, Bucureşti , Cod de înregistrare fiscală RO10019108, telefon Departament Relaţii Clienţii - +40 (21) 655-55-55.

Drepturile de autor asupra întregului conţinut al acestui website sunt proprietatea NAV COMMUNICATIOS S.R.L.
Condiţiile de utilizare se referă exclusiv la website-ul www.nav.ro

Conţinutul site-ului www.navtelecom.ro nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis în orice formă, incluzând dar nelimitandu-se la formă electronică fără permisiunea anterioară scrisă a NAV Communications.
Materialele publicate şi conţinutul www.nav.ro pot fi utilizate în scop personal, fiind interzisă comercializarea acestora.

* NAV Communications nu este responsabilă pentru prejudiciile aduse prin folosirea neautorizată a informaţiilor de pe www.nav.ro.
* NAV Communications îşi rezervă dreptul de a face modificări în materialele şi conţinutul pe site în funcţie de schimbările ce au loc cu privire la produsele şi serviciile comercializate.
* NAV Communications nu este responsabilă de costurile şi/sau pierderile materiale, rezultate din folosirea informaţiilor din www.nav.ro.
* NAV Communications îşi rezervă dreptul de a taxa unele dintre serviciile oferite pe www.navtelecom.ro, situaţie în care te va infoma în prealabil despre taxarea acestor servicii.
* NAV Communications nu este responsabilă pentru nici un fel de prejudiciu care a survenit că urmare a unor disfuncţionalităţi de orice fel ale www.nav.ro.
* NAV Communications nu îşi asumă responsabilitatea pentru veridicitatea informatiilor furnizate de terţe părţi pe www.nav.ro.
* NAV Communications îşi rezervă dreptul de a modifică în orice moment conţinutul şi structura website-ului.

Dacă nu eşti de acord cu condiţiile de utilizare de către tine a website-ului şi a datelor cu caracter personal de către NAV Communications, nu mai utiliza acest site.
Datele tale cu caracter personal sunt prelucrate cu respectarea prevederilor legale, în conformitate cu Legea 677/2001.

1. Elemente generale

Folosirea acestui site implica acceptarea Termenilor si Conditiilor prezentate mai jos, ceea ce constiutuie cea mai recenta versiune a TC (Termeni si Conditii). NAV COMMUNICATIONS S.R.L., purtand in acest document si denumirea de NAV Communications isi rezerva dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Indiferent de instiintarile prealalabile, utilizarea continua a serviciilor reprezinta acordul dumneavoastra asupra acestor modificari.
Informatiile pe care le furnizati trebuie sa fie corecte. Optand pentru inregistrare, va obligati sa ne furnizati corect numele, adresa si alte informatii utile. Puteti corecta sau actualiza acestor informatii in orice moment accesand contul dumneavoastra de client NAV Communications. Folosirea unor date false sau neactualizate poate duce la invalidarea contractului sau la imposibilitatea de a va contacta.
Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acestora. NAV COMMUNICATIONS S.R.L. nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

2. Durata

a) Durata
Perioada acestui Regulament incepe in data in care v-ati inregistrat sau data la care ati folosit pentru prima data serviciul, si ramane valabila pentru perioada de facturare selectata de dumneavoastra conform Procedurii de Inregistrare.
b) Renuntarea la servicii
Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 10 zile lucratoare conform OG 130/2000 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris, prin email la adresa office@nav.ro sau la adresa de corespondenta a societatii.
Conform OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
**Extras din Ord. 130/2000. Cap. 1, Art 2, a) Contract la distanta – contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
c) Renuntarea la furnizarea Serviciului de catre NAV Communications
NAV Communications poate renunta oricand la furnizarea Serviciului dupa o notificare prealabila in scris (e-mail). In cazul in care datele dumneavoastra de contact sunt invalide, NAV Communications nu isi asuma responsabilitatea consecintelor stoparii serviciilor. De asemenea respectand dreptul dumneavoastra de notificare, NAV Communications va putea suspenda imediat sau stopa furnizarea Serviciului, bloca accesul sau parola la contul dumneavoastra, inlatura serviciile de pe serverele NAV Communications sau inlaturarea continutului site-ului dumneavoastra, in cazul in care:
– nu ati respectat, ati violat sau ati tratat necorespunzator prezentul regulament, incluzand orice alt regulament NAV Communications sau nu ati respectat legea romana aplicabila;
– ati furnizat la inregistrare informatii false;
– nu ati respectat conditiile referitoare la acuratetea, claritatea si validitatea datelor de inregistrare;
– nu ati raspuns comunicarilor trimise pe adresa de e-mail declarata la inregistrare;
– sunteti angajat in activitati ilegale, frauduloase sau orice tip de activitati (vanzarea de produse sau servicii) care intra sub incidenta legii;
– sunteti implicat in activitati de natura sa prejudicieze drepturile sau reputatia NAV Communications sau a unor terti;
Orice suspendare a serviciului de catre NAV Communications va avea efecte imediate, dumneavoastra va exprimati acordul asupra existentei unei situatii iremediabile.
d) Renuntarea la Servicii datorita oricarei parti
Aditional termenilor mentionati mai sus orice parte a acestei conventii poate denunta prezentul Regulament daca oricare din parti nu respecta termenii si conditiile prezentului regulament si nu depune toata diligenta necesara pentru a remedia situatia aparuta timp de 30 de zile dupa primirea preavizului de la cealalta parte, exceptand cazul nerespectarii obligatiei de plata si neonorarea obligatiei timp de 5 zile din momentul instiintarii primite din partea NAV Communications.
e) Suspendarea serviciilor la interventia autoritatilor
In cazul in care o autoritate statala aduce argumente solide care incrimineaza prezentul regulament si Serviciul, aducand prejudicii ordinii de drept NAV Communications poate suspenda serviciul fara alte obligatii aferente.
f) Responsabilitatea pentru plati si taxe
In cazul in care NAV Communications suspenda doar o parte a serviciului tau, ca urmare a nerespectarii termenilor si conditiilor, aceasta nu suspenda obligatia ta de a plati taxele in intregime. In cazul in care NAV Communications suspenda intregul serviciu sunteti obligat la plata taxelor aferente utilizarii Serviciului pana la data mentionata in acordul de inregistrare, taxe aplicabile si in cazul suspendarii inainte de termen.

3. Descrierea serviciilor

Prin intermediul NAV Communications se pot contracta servicii de conexiune la internet prin fibra optica, servere private virtuale (VPS), servere dedicate, colocare servere. Serverele dedicate, servere private virtuale si colocarea sunt deservite echipamente proprii in propriul dataceneter. Detalii specifice fiecarui tip de serviciu pot fi urmarite in oferta prezentata.
Pentru a folosi serviciile NAV Communications, trebuie sa aveti acces la internet fie direct, fie prin dispozitive care pot accesa continutul web si sa platiti taxele aferente necesare pentru accesul respectiv. In plus, trebuie sa aveti echipamentul necesar pentru a va conecta la internet, incluzand un computer si interfata de retea sau alte dispozitive de acces.

4. Politica impotriva abuzurilor

Pentru mentinerea serviciilor la un nivel de functionare optima pentru toti clientii, NAV Communications actioneaza impotriva tuturor tipurilor de abuzuri sau comportamente potential generatoare de probleme.
In acest sens NAV Communications nu permite folosirea serviciilor sale in scopuri ilegale, cu caracter amenintator, defaimator sau necinstit. Trimiterea de mesaje nesolicitate (SPAM), de orice fel ar fi acestea, este strict interzisa.
Alte tipuri de abuzuri inacceptabile sunt testele de vulnerabilitate, incercarile de a intrerupe sau face inutilizabile alte servicii, actiuni ce vizeaza obtinerea unor informatii sau privilegii fara drept, folosirea abuziva/excesiva a resurselor sistemelor informatice (procesor, memorie, numar de fisiere etc.).
NAV Communications isi rezerva dreptul de a bloca accesul la serviciile si resursele proprii de la anumite adrese IP in cazul detectarii de activitati suspecte sau potential daunatoare. In functie de natura si gravitatea faptelor, NAV Communications poate suspenda temporar sau definitiv serviciile furnizate.

5. Suport si garantie uptime

Garantia uptime Disponibilitatea serviciului se masoara pentru o luna calendaristica, excluzand perioadele de intretinere.
Perioadele de intretinere vor fi programate pe cat posibil in timpul noptii si vor fi anuntate in prealabil.
In conditii normale de operare disponibilitate garantata a serviciului este de 99.9%.
In situatii exceptionale de forta majora cum ar fi incluzand dar fara a fi limitat la razboaie, instabilitate sociala sau politica, calamitati naturale, actiuni ale autoritatilor, intreruperi prelungite ale alimentarii cu energie electrica, indisponibilitatea comunicatiilor din cauze complet externe ce nu pot fi controlate, NAV Communications nu poate garanta buna operare a serviciilor sale.
Garantarea disponibilitatii inceteaza pe perioada scursa de la data depasirii scadentei a uneia sau mai multor facturi emise clientului pana la stingerea integrala a obligatiei de plata. In cazul in care clientul a contractat mai multe pachete de servicii, depasirea scadentei facturii emise pentru unul din servicii atrage incetarea garantiei de uptime pentru toate serviciile clientului.
Suport
Serviciile NAV Communications sunt oferite in sistem unmanaged.
NAV Communications nu este responsabil pentru investigarea si rezolvarea anumitor tipuri de incidente, incluzand dar nefiind limitat la: compromiterea securitatii aplicatiilor web, optimizarea aplicatiilor web, investigarea motivelor pentru care acestea sau module ale acestora nu funtioneaza in parametri optimi, aplicarea de update-uri aplicatiilor web gazduite, securizarea aplicatiilor web etc..
NAV Communications este responsabil de functionarea in parametri optimi ai infrastructurii proprii incluzand: servere fizice detinute de NAV Communications (exceptie fac echipamentele detinute de client care fac obiectul serviciului de colocare in datacenter-ul NAV Communications), echipamentele active de retea (router, switch), echipamente pasive de retea (cabluri ethernet, patch panels), sistemul de alimentare cu energie electrica (elemente ale retelei electrice, UPS, generator diesel).
Serviciul de suport tehnic inceteaza pe perioada scursa de la data depasirii scadentei a uneia sau mai multor facturi emise clientului pana la stingerea integrala a obligatiei de plata. In cazul in care clientul a contractat mai multe pachete de servicii, depasirea scadentei facturii emise pentru unul din servicii atrage incetarea oferirii de suport tehnic pentru toate serviciile clientului.

6. Practici generale privitoare la utilizare si stocare

Ati luat la cunostinta ca NAV Communications poate stabili practici si limitari generale ale folosirii Serviciului.

7. Politica de back-up

NAV Communications nu isi asuma raspunderea pentru stergerea sau modificarea fisierelor gazduite pe infrastructura proprie. Clientul este singurul in masura sa isi asigure integritatea datelor gazduite pe serverele NAV Communications folosind propriile metode de backup.
NAV Communications foloseste proceduri interne de backup care asigura posibilitatea restaurarii datele stocate pe serverele destinate gazduirii VPS-urilor. Copiile backup sunt efectuate zilnic iar aceste backup-uri sunt utilizate strict de catre NAV Communications in cazul defectiunilor serverelor proprii. Aceste backup-uri nu pot fi restaurate la cererea clientului daca acesta invoca alte motive decat defectiuni ale echipamentelor NAV Communications. Solicitarile clientilor de restaurare in urma defectiunilor serverelor NAV Communications vor investigate prin metode specifice si daca se dovedesc a fi intemeiate vor fi onorate.
NAV Communications isi rezerva dreptul de a exclude acele VPS-uri care prin dimensiunea acestora genereaza o incarcare foarte mare a infrastructurii de backup a NAV Communications, incarcare datorata continutului mare de date gazduite pe contul unui client. In cazul in care serviciul dumneavoastra nu a fost exclus din lista de backup si doriti o restaurare a unui backup din orice alt motiv in afara de defectarea fizica a unuia dintre servere, costul restaurarii este de 50 EUR+TVA per restaurare a unui container VPS.
NAV Communications isi rezerva dreptul de a exclude de la backup VPS-urile care ocupa un spatiu pe disk mai mare de 5GB.
NAV Communications nu asigura backup pentru serverele dedicate si pentru cele colocate, existand insa posibilitatea oferirii suportului de stocare a backup-ului contracost pentru clientii care isi implementeaza propriile solutii de backup pe serverele dedicate sau cele colocate.

8. Declinarea responsabilitatii

NAV Communications nu isi asuma responsabilitatea pentru nerespectarea termenelor limita, pentru stergerea, nefurnizarea sau stocarea eronata a oricarei forme de comunicare sau oricaror setari personalizate utilizate de tine.
Intelegeti si sunteti de acord cu faptul ca:
– NAV Communications nu isi asuma responsabilitatea si nu acorda garantii de nici un fel, nici in mod explicit nici implicit, incluzand, dar nelimitandu-se la garantiile de comercializare obisnuite, la potrivirea pentru un scop anume;
– Orice material descarcat sau in alt mod obtinut prin folosirea serviciului se realizeaza la discretia si riscul dumneavoastra si ca sunteti singurul responsabil pentru orice defectiune a computerului dumneavoastra sau pierderea de date rezultata in urma descarcarii unor materiale;
– Mecanismele de securitate incorporate in software cunosc limitari efective/inerente, dumneavoastra avand responsabilitatea de a identifica exact necesitatile dumneavoastra.
NAV Communications prin prezentul acord sau alti termeni furnizati nu garanteaza ca:
– Serviciul se potriveste exact cerintelor dumneavoastra;
– Serviciul va functiona neintrerupt si fara erori;
– Calitatea produselor, serviciilor, infromatiilor sau altor materiale cumparate sau obtinute de dumneavoastra prin serviciu vor indeplini asteptarile dumneavoastra, precum si orice eroare software va fi corectata;
NAV Communications nu raspunde pentru stricaciuni, pierderi de date, detalii de client, venit sau alte pagube produse afacerilor datorate intarzierilor, transmiterea gresita sau netransmiterea informatiilor, datorate restrictiei sau intreruperii accesului, bug-urilor sau altor erori, folosirii neautorizate datorate impartirii accesului la serviciu, sau altor interactiuni cu serviciul. Sunteti responsabil de intretinerea si salvarea unor copii de siguranta (back-up) ale datelor dumneavoastra si de orice informatie stocata prin serviciu.

9. Atacuri de tip flood

Aceasta politica se aplica serviciilor de VPS, serverelor dedicate si serverelor colocate. Orice atac de tip flood DoS/DDoS (Denial of Service / Distributed Denial of Service) indreptat spre serviciile dumneavoastra vor atrage automat si imediat fara nicio notificare prealabila oprirea definitiva a serviciului atacat. Veti fi notificat ulterior asupra motivului pentru care v-am dezactivat serviciul. Aceasta politica are rolul de a proteja clientii NAV Communications care sunt afectati in momentul in care un tert porneste un atac de tip flood impotriva serviciilor unui alt client NAV Communications. Daca atacul indreptat asupra unui serviciu afecteaza doar respectivul client fara sa produca efecte asupra altor clienti, ne rezervam dreptul de a nu aplica politica de mai sus, insa in cazul in care si alti clienti sunt afectati de un eventual atac, nu exista exceptii de la aplicarea acestei reguli indiferent de natura serviciului pe care il detineti la NAV Communications.
Serviciile cu grad ridicat de risc sunt cele de streaming audio (ex. ShoutCast) sau serverele IRC (Internet Relay Chat) si jocurile online. Permitem gazduirea acestui tip de serviciu cu aplicarea regulilor de mai sus si a reglementarilor legale in vigoare.
In cazul dezactivarii serviciilor, in masura in care putem, fara a oferi totusi o garantie in acest sens, va vom oferi asistenta la recuperarea datelor salvate pe serverele noastre in cazul in care acestea nu au fost salvate in prealabil prin proceduri de backup care cad in responsabilitatea dumneavoastra. Accesul public la serviciul respectiv nu va mai putea fi posibil dupa dezactivarea acestuia.

10. Politica de utilizare rezonabila a conexiunii la internet

Servere dedicate sau colocate
Serverele dedicate sau colocate sunt conectate in porturi de 100 Mbps sau 1 Gbps. NAV Communications contracteaza cu furnizorul sau de internet in permanenta un volum disponibil de cel putin 3 ori mai mare decat utilizarea in mod normal. Astfel nu exista nicio posibilitate ca serverul dumneavoastra sa fie limitat datorita atingerii capacitatii maxime de conectivitate la internet. Rata de transfer rezonabila a unui server dedicat sau colocat este considerata de 100 Mbps, aceasta valoare fiind indicata de grafice 95th percentile, grafice la care poti avea acces, la cerere.
Daca serverul dumneavoastra depaseste valoarea indicata de graficul 95th percentile de 100 Mbps pentru o perioada mai mare de 3 zile consecutive, portul din switch al serverului va fi configurat la o viteza de 100 Mbps. Nu vei plati niciun cost suplimentar in cazul in care serverul a atins aceasta limita de 100 Mbps. Pentru pastrarea in permanenta a vitezei de 1 Gbps, va rugam sa contactati departamentul de vanzari al NAV Communications.
Limitele mai sus mentionate se aplica la banda internet metropolitana. Limita de utilizare rezonanbila pentru banda de internet internationala este de 10 Mbps. Daca serverul dumneavoastra depaseste aceasta limita pe durata a 3 zile consecutive, acesta va fi limitat la o viteza de conexiune de 10 Mbps pentru conexiunea internationala la internet.
Virtual Private Servers (VPS)
VPS-urile sunt gazduite pe servere fizice conectate in porturi de 100 Mbps sau 1 Gbps. NAV Communications contracteaza cu furnizorul sau de internet in permanenta un volum disponibil de 3 ori mai mare decat utilizarea in mod normal. Astfel nu exista nicio posibilitate ca VPS-ul dumneavoastra sa fie limitat datorita atingerii capacitatii maxime de conectivitate la internet. Rata de transfer rezonabila a unui VPS sau a unui cont de Shared Hosting este considerata de 10 Mbps, aceasta valoare fiind indicata de grafice 95th percentile.
Daca VPS-ul dumneavoastra depaseste valoarea indicata de graficul 95th percentile de 10 Mbps pentru o perioada mai mare de 3 zile consecutive, acesta va fi limitat la o viteza de 10 Mbps. Nu veti plati niciun cost suplimentar in cazul in care VPS-ul dumneavoastra a fost limitat la 10 Mbps. Pentru pastrarea in permanenta a vitezei de 1 Gbps va rugam sa contactati departamentul de vanzari al NAV Communications.
Limitele mai sus mentionate se aplica la banda internet metropolitana. Limita de utilizare rezonanbila pentru banda de internet internationala este de 5 Mbps. Daca VPS-ul dumneavoastra depaseste aceasta limita pe durata a 3 zile consecutive, acesta va fi limitat la o viteza de conexiune de 5 Mbps pentru conexiunea la internet internationala.
Dorim sa retineti faptul ca aceste limite de utilizare rezonabila au doar rolul de a putea demonstra potentiala utilizare abuziva a serviciilor NAV Communications. Faptul ca serviciul dumneavoastra va depasi limitele mai sus mentionate, NU reprezinta o garantie a faptului ca vi se va aplica aceasta limitare. Limitarea va fi impusa la initiativa echipei tehnice a NAV Communications in cazul in care se considera ca un utilizator abuzeaza de viteza de conectivitate la internet. Spike-urile scurte de utilizare (de exemplu procesele automate de backup care salveaza o cantitate moderata de date) nu sunt luate in calcul de graficul 95th percentile. Pentru o explicatie a modului in care graficele 95th percentile masoara rata de transfer a unui serviciu puteti accesa pagina:
http://en.wikipedia.org/wiki/Burstable_billing

11. Revanzarea Serviciului

Sunteti de acord sa nu reproduceti, multiplicati, copiati, vindeti, revindeti sau exploatati oricare componenta a Serviciului, folosirea Serviciului, sau accesarea Serviciului fara permisiunea expresa a NAV Communications.

12. Forta majora

Cu exceptia obligatiei de a efectua plati, niciuna dintre parti nu va fi responsabila pentru orice intarziere in actiunile sau inactiunile sale reglementate de acesti TC daca acestea se datoreaza unei cauze pe care nu o poate controla cum ar fi (dar nelimitandu-se la acestea) acte de razboi, acte guvernamentale, intreruperea retelei internet (care sa nu rezulte din actiunile sau inactiunile lui NAV Communications), fenomene naturale, cutremure, embargouri, sabotaj, conflicte de munca.
Aceste cauze de forta majora:
– trebuie notificate celeilalte parti;
– partea aflata in caz de forta majora trebuie sa utilizeze eforturi comerciale rezonabile ca sa corecteze prompt orice disfunctionalitate sau intarziere. Daca NAV Communications nu va poate oferi serviciul pentru o perioada de 30 de zile consecutive din cauza unui eveniment de forta majora continuu, veti putea rezilia Serviciul, dar NAV Communications nu va avea nici o obligatie in legatura cu asta.

13. Preturile afisate si facturarea

Preturile afisate nu includ TVA. Facturile in RON se emit la cursul BNR din ziua emiterii.
In conformitate cu Art. 155 din Legea 571/2003 – Codul Fiscal in vigoare factura fiscala trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele elemente:
a) numarul de ordine, in baza uneia sau mai multor serii, care identifica factura in mod unic;
b) data emiterii facturii;
c) data la care au fost livrate bunurile/prestate serviciile sau data incasarii unui avans, in masura in care aceasta data difera de data emiterii facturii;
d) denumirea/numele, adresa si codul de inregistrare in scopuri de TVA sau, dupa caz, codul de identificare fiscala, ale persoanei impozabile care emite factura;
e) denumirea/numele furnizorului/prestatorului care nu este stabilit in Romania si care si-a desemnat un reprezentant fiscal, precum si denumirea/numele, adresa si codul de inregistrare in scopuri de TVA, conform Art. 153, ale reprezentantului fiscal;
f) denumirea/numele si adresa beneficiarului bunurilor sau serviciilor, precum si codul de inregistrare in scopuri de TVA sau codul de identificare fiscala ale beneficiarului, daca acesta este o persoana impozabila sau o persoana juridica neimpozabila;
g) denumirea/numele beneficiarului care nu este stabilit in Romania si care si-a desemnat un reprezentant fiscal, precum si denumirea/numele, adresa si codul de inregistrare prevazut la Art. 153 ale reprezentantului fiscal;
h) denumirea si cantitatea bunurilor livrate, denumirea serviciilor prestate, precum si particularitatile prevazute la Art. 125^1 alin. (3) in definirea bunurilor, in cazul livrarii intracomunitare de mijloace de transport noi;
i) baza de impozitare a bunurilor si serviciilor sau, dupa caz, avansurile facturate, pentru fiecare cota, scutire sau operatiune netaxabila, pretul unitar, exclusiv taxa, precum si rabaturile, remizele, risturnele si alte reduceri de pret;
j) indicarea cotei de taxa aplicate si a sumei taxei colectate, exprimate in lei, in functie de cotele taxei;
k) in cazul in care nu se datoreaza taxa, trimiterea la dispozitiile aplicabile din prezentul titlu sau din Directiva 112 sau orice alta mentiune din care sa rezulte ca livrarea de bunuri sau prestarea de servicii face obiectul unei scutiri sau a procedurii de taxare inversa;
l) in cazul in care se aplica regimul special pentru agentiile de turism, trimiterea la Art. 152^1, la Art. 306 din Directiva 112 sau orice alta referinta care sa indice faptul ca a fost aplicat regimul special;
m) daca se aplica unul dintre regimurile speciale pentru bunuri second-hand, opere de arta, obiecte de colectie si antichitati, trimiterea la Art. 152^2, la Art. 313, 326 ori 333 din Directiva 112 sau orice alta referinta care sa indice faptul ca a fost aplicat unul dintre regimurile respective;
n) o referire la alte facturi sau documente emise anterior, atunci cand se emit mai multe facturi sau documente pentru aceeasi operatiune.
Norme metodologice
(6) Semnarea si stampilarea facturilor nu sunt obligatorii.
Facturile emise de NAV Communications, transmise prin email si ulterior tiparite de dumeavoastra sunt conforme cu legea mai sus mentionata. In cazul in care contabilul dumeavoastra insista sa intre in posesia facturii in forma tiparita (in fapt acelasi document insa tiparit la sediul nostru) aveti la dispozitie trei optiuni:
– Puteti veni la sediul nostru oricand intre orele 10:00 – 18:30 de Luni pana Vineri, aceasta formalitate neimplicand niciun cost;
– Va putem trimite factura prin curier rapid, costul serviciului de curierat fiind de 20 RON + TVA, formalitatea de tiparire neimplicand niciun cost.
– Va putem tipari factura, dupa care puteti solicita unui tert curier sa ridice factura de la sediul nostru, aceasta formalitate neimplicand niciun cost, altul decat cel pe care il platiti direct curierului agreat de dumeavoastra.

Pentru alocarea adreselor IP şi număr AS se vor aplica: Termenii şi Condiţiile pentru Alocare IP şi Număr AS

Ultima modificare adusa acestor Termeni si Conditii: 24.10.2014