Ce ar trebui să fac când am probleme cu hostingul?

Un website reprezintă un element important pentru orice tip de business, însă calitatea serviciilor de hosting nu se va ridica întotdeauna la măsura așteptărilor. În mod contrar, este posibil să întâm ...

Publicat la data de 04.10.2022

Actualizat la data de 04.10.2022

Scris de NAV Communications

3 minute rămase

Un website reprezintă un element important pentru orice tip de business, însă calitatea serviciilor de hosting nu se va ridica întotdeauna la măsura așteptărilor. În mod contrar, este posibil să întâmpini anumite probleme de-a lungul timpului.

Acest lucru e valabil în special dacă nu alegi furnizorul potrivit din prima. Mai jos vei afla care sunt cele mai comune dificultăți și cum poți să treci peste acestea!

Viteza de încărcare redusă

Viteza încă este un factor critic pentru optimizarea SEO, deoarece motoarele de căutare favorizează paginile care afișează conținutul rapid. Din același motiv, este recomandat să ai timpi de răspuns de 2 secunde sau chiar mai mici.

Vizitatorii nu mai dispun de atât de multă răbdare, iar majoritatea pleacă în momentul în care nu ajung la destinația dorită aproape instant. Deși un trafic ridicat poate reduce performanța, pachetul de hosting pe care-l utilizezi trebuie să poată face față numărului de vizitatori. Asta va fi posibil cu ajutorul unui procesor performant, precum și al unui spațiu de disc adecvat. Prin urmare, cea mai eficientă soluție ar fi un upgrade la pachetul actual.

Serviciul de suport clienți inactiv

Multe branduri noi din industria de găzduire web susțin faptul că dispun de suport tehnic. Însă calitatea acestor servicii nu va fi neapărat una la nivel înalt. Totuși, nu ești obligat să aștepți zile întregi după un răspuns la un email sau să fii dezamăgit de faptul că nimeni nu intră pe sistemul live chat. În schimb, poți lua măsuri astăzi și să alegi un alt furnizor.

Lipsa unor persoane care să te ajute imediat cu cunoștințe tehnice se va observa în momentele importante. Gândește-te cum ar fi să urmeze o lansare de produse, care să fie oprită din cauza unei erori tehnice. Pentru a evita aceeași situație, asigură-te că testezi serviciile din timp și primești răspunsuri rapid. Un suport tehnic bun este esențial pe termen lung, în special atunci când nu deții foarte multe noțiuni în domeniul de hosting.

Perioadele de întreruperi frecvente în hosting

Dacă ai ales să utilizezi un pachet de shared hosting, ar fi bine să citești cu atenție termenii și condițiile. Mulți furnizori au limite stricte, ceea ce duce la creșteri neașteptate în costurile lunare după depășirea lor sau la perioade de downtime frecvente. Pentru a nu depăși bugetul, cel mai bine ar fi să faci o investigație din timp. În acest mod, vei înțelege mai bine resursele și nivelul de scalabilitate existent.

Lipsa măsurilor de securitate

Orice pachet de hosting ar trebui să dispună cel puțin de un sistem de protecție anti-DDos. Aceste tipuri de atacuri cibernetice sunt frecvent întâlnite și duc la copleșirea site-ului web cu un volum mare de trafic fals. Un firewall activ va împiedica intrările suspecte și va opri aceste amenințări înainte de a se desfășura. Pe lângă aceeași măsură, un alt serviciu util este cel de back-up automat. Dacă furnizorul nu îți permite să ai parte de acest beneficiu, atunci există șanse ca toată munca ta să ajungă să fie risipită după o anumită perioadă. Ia în considerare ambele caracteristici și vei avea parte de o protecție superioară.

Cum rezolvi majoritatea provocărilor în hosting?

Pentru a putea preveni problemele cu găzduirea web, este recomandat să alegi din prima un furnizor care să ofere servicii de calitate ridicată. La nav.ro ai posibilitatea de a migra website-ul tău în mod gratuit, iar planurile puse la dispoziție vor răspunde la nevoile tale.

0

Articole relevante

06 Oct2022

Prioritatea pentru serviciul de suport oferit clienților noștri

Citește mai departe
19 Sep2022

Planurile de găzduire VPS. Cum le alegem?

Citește mai departe
17 Aug2020

Care este diferența dintre serviciul pentru clienți relații cu clienții și asistența pentru clienți

Citește mai departe
21 May2020

Transfer domeniu .ro de la un registrar la NAV

Citește mai departe
03 Apr2019

Adăugarea adreselor IP adiționale

Citește mai departe

Comentarii

Acest site utilizează cookie-uri. Regăsești mai multe informații pe pagina de Informare cookies.
Pentru a continua navigarea pe site-ul nostru, te rugăm să îți exprimi acordul asupra folosirii acestora. ACCEPT