Cariere

Lumea oportunităților începe cu un SM!LE

Te aşteptăm în echipa noastră

Lucrând în echipa noastră vei avea şansa dezvoltării profesionale în domeniul IT şi Telecom, iar dacă apreciezi provocările în locul rutinei, dacă te motivează realizările şi nu autosuficienţa, alătură-te nouă!

System administrator (sysAdmin)

Vezi descrierea

Noul nostru coleg are competenţe avansate în:

  • Linux OS (Redhat based si Debian based), Unix constituie un vantaj

  • Cel puţin o tehnologie de virtualizare dintre: KVM, OpenVZ, Xen, VMware, Proxmox

  • Apache, DNS, mailservers

Este familiar cu:

  • Networking (CCNA constituie un avantaj)

  • Apache, nginx, PHP, MySQL

  • Windows Server 2008/2012

  • iSCSI SAN

  • Soluţii de monitorizare a performanţei şi uptime-ului

Este un candidat de top în cazul în care este familiar cu:

  • WHMCS

  • cPanel

  • Shell scripting

  • Operaţiuni data center

  • Programare web

Trebuie să aibă:

  • Bune aptitudini de comunicare

  • Bune aptitudini de time management

  • Cunoştinţe avansante de limba engleză, atât scris cât şi verbal

  • O performanţă deosebită în situaţiile în care adresează incidente critice

Poziţia:

  • Va presupune administrarea unei infrastructuri complexe de Telecom şi Hosting cu accent pe tehnologiile de virtualizare. Suntem o echipă tânăra şi entuziastă de profesionişti care caută mărirea echipei cu scopul îmbunătăţirii şi mai mult a SLA-ului existent.

Vom avea nevoie să ne ajuţi cu:

  • Instalarea, configurarea şi administrarea serverelor (ESXi, Proxmox, CentOS, Ubuntu etc.)

  • Troubleshooting avansat la nivelul infrastructurii

  • Identificarea cauzelor incidentelor şi după caz escaladarea către furnizorii soluţiilor

  • Dezvoltarea, automatizarea şi implementarea procedurilor best-practice

  • Rezolvarea ticketelor de suport escaladate de echipa de suport Level 1 şi păstrarea valorilor SLA în parametrii agreaţi

  • Urmarea procedurilor agreate de change management

  • Participarea activă în planificarea, configurarea şi administrarea procedurilor BC/DR

Aplic pentru acest post!

Agent de vânzări

Vezi descrierea

Noul nostru coleg ne va ajuta în extinderea portofoliului de clienţi prin:

  • Identificarea de noi oportunităţi de colaborare şi creştere a portofoliului de clienţi

  • Conceperea de oferte comerciale şi comunicarea lor într-un mod eficient

  • Comunicarea cu clienţii şi potenţialii clienţi în etapele pre şi post-sale

  • Abordarea provocărilor cu o atitudine pozitivă şi determinată

  • Poll-uri periodice QA în segmentul clienţilor premium

  • Participarea la întâlniri, pregătirea de sales pitches şi comunicarea cu departamentul tehnic de câte ori este necesar în activitatea pre-sales

  • Cunoaşterea la nivel fluent a limbii engleze atât în scris cât şi verbal.

Vei avea un avantaj major în cazul în care:

  • Ai experienţă în vânzări în domeniul Telecom sau un domeniu conex

  • Înţelegi conceptele specifice domeniului Telecom şi Hosting, sau mai mult decât atât, poţi discuta aspecte tehnice direct cu clienţii

  • Poţi prezenta realizările tale în domeniul vânzărilor

Beneficii oferite:

  • Un pachet salarial atractiv şi bonusuri, conform cu experienţa şi performanţele tale

  • Vei lucra într-o echipă ale cărei valori sunt spiritul de echipă, performanţă şi comunicare eficientă

  • BlackBerry, laptop, maşină

  • Program de lucru fix

Lucrând pentru noi

  • Vei avea oportunitatea lărgirii ariei de competenţe deoarece te vei implica în promovarea unor soluţii IT complexe. Spre deosebire de corporaţii, noi într-adevăr apreciem şi recompensăm ambiţia, atitudinea proactivă şi implicarea.

Aplic pentru acest post!

Account manager

Vezi descrierea

Căutăm un coleg sau o colegă care să administreze relaţia cu portofoliul existent de clienţi.
Experienţa în Account Management este foarte importantă, un avantaj major îl va constitui experienţa în domeniul IT/Telecom.

Responsabilităţi

  • Vei prelua întrebările de pre-sales din partea clienţilor şi le vei transmite răspunsuri relevante

  • Administrarea portofoliului existent de clienţi printr-o atitudine deschisă în relaţia post-sales

  • Vei administra contractele în derulare

  • Eşti punctul de legătură între client şi echipa tehnică în cazul în care background-ul tehnic al clientului nu este foarte avansat.

  • Vei întocmi analize în ceea priveşte fezabilitatea adoptării de noi direcţii de activitate

  • În măsura în care posezi competenţele necesare vei administra portofoliul de marketing online al companiei şi/sau te vei implica în campaniile de social media

Cerinţe:

  • Este obligatoriu să ai un nivel avansat scriere/citire în engleză (interviul va include o secţiune de testare a competenţelor scrise şi verbale). Nu vor fi luaţi în considerare aplicanţii care au un nivel sub cel solicitat

  • Trebuie să ai capacitatea de a lucra atât în echipă cât şi independent

  • Să fii capabil să asimilezi foarte rapid informaţii într-un mod clar, structurat şi logic putându-ţi crea o imagine de ansamblu corectă asupra serviciilor pe care urmează să le promovezi

  • Să ai capacitatea de a lua decizii eficiente rapid

  • Atenţia la detalii este o calitate foarte importantă pentru această poziţie

Beneficii oferite:

  • Un pachet salarial atractiv, conform cu experienţa şi performanţele tale

  • Vei lucra într-o echipă ale cărei valori sunt spiritul de echipă, performanţa şi comunicarea eficientă

  • BlackBerry, laptop

  • Program de lucru fix

Lucrând pentru noi

  • Vei avea oportunitatea lărgirii ariei de competenţe deoarece te vei implica în promovarea unor soluţii IT complexe. Spre deosebire de corporaţii, noi într-adevăr apreciem şi recompensăm ambiţia, atitudinea proactivă şi implicarea.

Aplic pentru acest post!
Acest site folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informații aici.OK