Legal

Respectându-te pe tine îi vei respecta şi pe cei din jurul tău.

Orice comandă pe www.nav.ro implică acceptarea Termenilor și Condițiilor ce vor fi detaliate mai jos.

Modalitate de contractare

În cazul în care doriţi să beneficiaţi de oricare dintre serviciile de găzduire ofertate de NAV Communications, trebuie să acceptaţi în prealabil termenii şi condiţiile specifice de furnizare a acestora. Modalitatea de acceptare va fi realizată online, prin consimţământul acordat de Client în privinţa aplicării acestor clauze. Conform ORDONANŢA nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului".


Dacă nu acceptați termenii și condițiile prevazute în acest document, nu folosiți site-ul www.nav.ro și serviciile oferite prin intermediul său.

Termeni

Politica de utilizare acceptabilă: politica de utilizare acceptabilă (care poate fi modificată periodic) este publicată pe site-ul nostru www.nav.ro;


Prestator: Societatea NAV COMMUNICATIONS S.R.L., înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti sub Nr. J40/9914/1997, cu sediul în Bucureşti, Aleea Teiul Doamnei, Nr. 6, Bl. 22, Sc. A, Et. 4, Ap. 23, cod de înregistrare fiscală RO 10019108, cont Nr. RO50RNCB0297131642800001 deschis la Banca Comercială Română, Sucursala Colentina, Cod operator date cu caracter personal: 32265.


Client: Persoana fizică/juridică ce efectuează o Comandă;


Servicii: Orice servicii oferite de NAV Communications, menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către NAV Communications, Clientului.


Comandă: Acordul dintre NAV Communications și Client prin care NAV Communications se obligă să livreze serviciile, iar Clientul să achite contravaloarea acestora.


Contract: O Comandă confirmată de către Prestator.


Zona de client: https://server.ro


Prin procesarea unei comenzi pe site-ul www.nav.ro, Clientul este de acord cu Termenii și Condițiile website-ului. Acceptarea comenzii de către NAV Communications se consideră finalizată în momentul confirmării prin e-mail. Orice comandă neconfirmată de către NAV Communications nu va avea valoarea unui Contract.

Efectuarea comenzii

Dupa selectarea serviciilor dorite și adăugarea acestora în coșul de cumpărături, Clientul va proceda la plata acestora conform metodelor de plată detaliate în secțiunea Modalități de plată.

Clientul se obligă să introducă în formular date complete, corecte și conforme cu realitatea. Înregistrarea domeniilor se realizează în concordanță cu legislația în vigoare. NAV Communications nu poate fi trasă la răspundere pentru orice pagube cauzate de furnizarea de către Client a unor informații incorecte sau incomplete.

Clientul este de acord să achite contravaloarea serviciilor noastre în avans, pentru perioada de timp în care acestea sunt furnizate: lunar, la 3(trei) luni, 6(șase) luni, anual, la 2(doi) ani sau la 3(trei) ani.

Serviciile oferite

  • Acces la Internet
  • Servicii de închiriere servere dedicate
  • Servere VPS (Virtual Private Server)
  • Servicii de colocare servere
  • Înregistrare domenii Internet
  • Servicii de găzduire web
  • Reseller găzduire web
  • Reseller domenii Internet
  • Certificate SSL (Secure Sockets Layer)
  • Alocare adrese IP
  • Alocare număr AS (Autonomous System Number)
  • Cloud backup
  • Servicii de administrare servere
  • Servicii de consultanță și suport IT

Detaliile privind caracteristicile fiecarui serviciu ori produs se pot găsi pe site la categoria respectivă.

Tarife (prețuri)

Tarifele afișate pe www.nav.ro și zona de client https://server.ro sunt exprimate în EURO și nu conțin TVA. Plata se face în RON la cursul oficial comunicat de Banca Națională a României valabil în ziua efectuarii plății.

La tariful afișat pentru fiecare serviciu ori produs se va adăuga și comisionul perceput de procesatorul de plăți:


  • PayPal: 2.90% + 0.30 EURO
  • MobilPay Card: 2.70% + 0.10 EURO
  • Ordin de plată: În funcție de bancă

NAV Communications are dreptul de a modifica tarifele afișate pe www.nav.ro și https://server.ro, dar și dreptul de a modifica caracteristicile pachetelor oferite

Până la realizarea unei comenzi, NAV Communications își rezervă dreptul de a modifica prețurile pentru serviciile oferite prin intermediul site-ului, în orice moment, iar NAV Communications nu oferă garanții de preț sau rambursări în situația unei reduceri a prețului sau a unei oferte promoționale ulterior achiziției.

Modalitatea de plată

Plata online folosind cardul

Plata va putea fi efectuată online cu cardul prin platforma Netopia MobilPay, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizați codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare, numele deținătorului și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnatura dumeaneavoastră (în funcție de card, unele informații pot lipsi).

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei Netopia MobilPay. www.nav.ro și/sau www.server.ro nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.


Plata online prin PayPal

Plata va putea fi efectuată online și prin PayPal, prin utilizarea contului dumneavoastră deschis la PayPal.


Plata prin transfer bancar (ordin de plată)

Plata prin ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de NAV Communications, transmise prin e-mail către Client.

Procesarea comenzii și livrarea serviciilor se va efectua după confirmarea plății, în contul de mai jos, a facturii proformei emise.

Beneficiar NAV COMMUNICATIONS S.R.L.
Cod unic de înregistrare RO10019108
IBAN: RO50RNCB0297131642800001
Cod SWIFT RNCBROBU
Cont deschis la BCR - Colentina

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Detalii adiționale se regăsesc la adresa web: /informatii-bancare

Termene de plată, suspendare, taxe adiționale, ștergerea serviciilor și a domeniilor

Contravaloarea facturii se achită la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 7 zile calendaristice de la data emiterii facturii proforme.

Activarea serviciilor sau a domeniilor web (Internet) este realizată în aproximativ 15 minute de la confirmarea plăţii.

Depăşirea cu 2(două) zile a datei scadente pentru plată duce la suspendarea serviciului.

Depăşirea cu 10(zece) zile a datei scadente pentru plată duce la aplicarea serviciului de menținere a datelor pe serverele NAV Communications. Costul pentru serviciul de menținere a datelor pe server este calculat procentual cu 10% din valoarea serviciului primar (găzduire, servere, colocare. etc) însă nu mai puţin de 5 EURO +TVA.

Depăşirea cu 30(trezeci) de zile a datei scadente duce la ştergerea ireversibilă a serviciului.

Domenii

NAV Communications va trimite următoarele notificări de înștiințare a expirării unui domeniu:

  • Prima notificare se va trimite înainte de data expirării domeniului cu 30 de zile
  • A doua notificare se va trimite înainte de data expirării domeniului cu 20 de zile
  • A treia notificare se va trimite înainte de data expirării domeniului cu 15 zile
  • A patra notificare se va trimite înainte de data expirării domeniului cu 7 zile - Înainte cu 7(șapte zile) NAV Communications trimite automat factura pentru reînoire domeniu
  • A cincea notificare se va trimite înainte de data expirării domeniului cu 2 zile

Clientul poate oricând să acceseze zona de client (https://server.ro) și să-și genereze factura de reînoire domeniu sau să notifice NAV Communications printr-un tichet de suport precum dorește factura de reînoire domeniu.

Cu 7(șapte zile) înainte de data expirării domeniului NAV Communications trimite automat factura pentru reînoire domeniu.

Depăşirea cu 30(trezeci) de zile a primei notificări de reînoire domeniu sau cu 7(șapte) zile a datei scadente a facturii duce la expirarea domeniului (domeniul intră în perioada de grație pentru 30(treizeci) de zile) şi aplicarea taxei de carantină/grație în valoare de 50 EURO +TVA.

Depăşirea cu 60(șaizeci) până la 90(nouă zeci) de zile (depinde de registru) a datei expirării domeniului duce la Perioada de Răscumpărare (Redemption Period) şi aplicarea taxei de răscumpărare în valoare de 50(cincizeci) de EURO până la 350(trei sute cincizeci) de EURO în funție de Registru.

Depăşirea cu 90(nouă zeci) de zile duce la ştergerea ireversibilă a domeniului web (Internet) sau se vor aplica regulile fiecărui Registru de domenii web (Internet).

Dreptul de retragere

Fiecare dintre serviciile de găzduire web, reseller, certificate SSL și servere VPS beneficiază de o garanție de 14 zile de rambursare integrală a sumei achitate. Dacă Clientul nu este mulțumit de serviciile noastre în primele 14 zile, prețul plătit va fi rambursat în totalitate în momentul în care o cerere va fi formulată către departamentul de plăti. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând din ziua plătii prețului.


Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, e-mail sau folosind formularul pus la dispoziție în zona de client https://server.ro; În acest scop, puteți folosi butonul de anulare serviciu din zona de client.


Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Rezilierea

La cererea clientului, un contract de servicii încheiat cu NAV Communications poate fi reziliat cu o notificare prealabilă de 30(treizeci) de zile. Cererile de reziliere nu vor fi acceptate atât timp cât contul prezintă restanțe la plată. Cererile de reziliere vor fi comunicate în scris prin scrisoare trimisă prin poștă, e-mail sau folosind formularul de anulare pus la dispoziție în zona de client https://server.ro.


În cazul în care clientul solicită denunțarea contractului (cu excepția dreptului de retragere) fără a exista o culpa a Prestatorului, NAV Communications, nu se va restitui prețul calculat și achitat în avans de către Client pentru serviciile achitate în avans, diferența fiind păstrată de către NAV Communications cu titlu de daune interese în considerarea faptului că Clientul a beneficiat de instalări gratuite ale serviciului și/sau reducere la efectuarea plătii în avans.


NAV Communications sau Clientul pot rezilia acordul (fără a-și prejudicia celelalte drepturi) în cazul în care una dintre părțile implicate încalcă în mod semnificativ acordul (incluzând, dar fără a se limita la o încalcare a Politicii de utilizare acceptabilă de către client).

Uptime - disponibilitatea serviciului

Nivelul garantat pentru disponibilitatea serviciului pe durata contractuală este de 99.9%.

În cazul în care nu este atins nivelul respectiv se aplică următoarea schemă de discount:

  • 99.90% - 99.00% - Clientul poate solicita un discount de 10% (7.2 ore/lună)
  • 98.99% - 98.00% - Clientul poate solicita un discount de 25% (14.4 ore/lună)
  • 97.99% - 97.00% - Clientul poate solicita un discount de 50% (21.6 ore/lună)
  • 97.00% - Clientul poate solicita rezilierea contractului.

Gratuitatea poate fi solicitată contactând departamentul de plăți prin sistemul de ticketing pus la dispoziția Clientului prin https://server.ro (zona de client) iar aprobarea acestei solicitări va rămâne la latitudinea societății noastre.

Valoarea lunară a indicelui SLA (Service Level Agreement = disponibilitatea serviciului) va fi valoarea maximă de uptime raportată de cel puțin 3(trei) dintre următoarele servicii de monitorizare independente:

  • www.siteuptime.com
  • www.serviceuptime.com
  • www.host-tracker.com
  • www.basicstate.com
  • www.uptimerobot.com
  • Absența raportului a cel puțin 3(trei) dintre serviciile de monitorizare enumerate mai sus conclude o disponibilitate de 100%.

    Uptime-ul serverelor noastre se definește prin rapoartele OS și prin sistemul propriu de monitorizare, astfel că poate fi diferit de uptime-ul raportat de alte sisteme de monitorizare.

    Sub incidența raportului lunar de uptime nu vor intra intervalele planificate de întrerupere a furnizazrii serviciului. Aceste intervale vor fi anunțate CLIENTULUI cu minim 24 de ore în prealabil și vor surveni, în masura posibilităților, în intervalul orar 1:00 AM – 5:00 AM.

    Statusul și uptime-ul serverelor noastre poate fi consultat în timp real la adresa web: https://server.ro/serverstatus.php

    Backup - copii de rezervă

    Folosirea serviciilor se află strict în răspunderea Clientului. NAV Communications păstrează backup-uri însă recomandă păstrarea propriilor backup-uri, având în vedere că acest serviciu este oferit adițional și este gratuit. Backup-urile (copiile de rezervă) nu sunt garantate iar acestea nu pot fi verificate în totalitate pentru confirmarea fiecărui fișier sau director. NAV Communications nu este răspunzătoare pentru pierderea de fisiere și/sau informații.


    Pentru serviciile de găzduire cu panou de control cPanel sau cPanel/WHM facem backup gratuit în fiecare zi cu retenţie de 10 zile calendaristice. Suplimentar Clientul îşi poate face backup prin propriie metode sau poate descărca sau restaura un backup folosind soluţia pusă la dispoziţie de NAV Communications.


    NAV Communications nu îşi asumă răspunderea pentru ştergerea sau modificarea fişierelor găzduite pe infrastructura proprie. Clientul este singurul în măsură să îşi asigure integritatea datelor găzduite pe serverele NAV folosind propriile metode de backup.


    NAV Communications foloseşte proceduri interne de backup pentru restaurarea datelelor stocate pe serverele destinate pentru găzduire şi servere VPS.


    Copiile backup sunt efectuate zilnic cu retenţie de 10 zile iar aceste backup-uri sunt utilizate strict de către NAV Communications în cazul defecţiunilor serverelor proprii. Aceste backup-uri nu pot fi restaurate la cererea Clientului dacă acesta invocă alte motive decât defecţiuni ale echipamentelor NAV Communications. Solicitările Clienţilor de restaurare în urma defecţiunilor serverelor NAV Communications vor fi investigate prin metode specifice şi dacă se dovedesc a fi întemeiate vor fi onorate.


    NAV Communications îşi rezervă dreptul de a exclude acele VPS-uri sau conturi de găzduire care prin dimensiunea acestora generează o încărcare foarte mare a infrastructurii de backup a NAV Communications, încărcare datorată conţinutului mare de date găzduite pe contul de găzduire sau server VPS al unui Client.


    NAV Communications îşi rezervă dreptul de a exclude de la backup conturile de găzduire şi serverele VPS care ocupă un spaţiu pe disk mai mare de 10GB.


    În cazul în care serviciul nu a fost exclus din lista de backup şi doreşti o restaurare a unui backup din orice alt motiv în afară de defectarea fizică a unuia dintre serverele NAV Communications, costul restaurării este de 1 EUR+ TVA pentru 1GB ocupat de serverul VPS sau al contului de găzduire. (În cazul în care contul de găzduire sau serverul VPS are 10GB atunci costul va fi de 10 EUR +TVA).


    NAV Communications nu asigură şi nu are implementată (nici intern) o soluţie de backup pentru servere dedicate, servere în cloud, servere în cluster şi servere colocate. Pentru aceste servere Clientul având opţiunea de a opta contracost pentru un serviciu de backup din oferta NAV Communications.

    Utilizarea serviciilor

    Serviciile oferite de catre NAV Communications vor fi utilizate numai în scopuri licite și morale, orice activități ce pot fi considerate ilegale sunt strict interzise. Clientul va respecta Politica de Utilizare Acceptabilă și se va asigura că orice altă entitate care utilizează serviciile va respecta și Politica de Utilizare Acceptabilă.


    Conform prevederilor legale este interzisă efectuarea de comunicări comerciale prin postă electronică, cu excepţia cazului în care destinatarul şi-a exprimat în prealabil consimţământul expres pentru a primi asemenea comunicări.


    Transmiterea de mesaje către un număr mare de adrese e-mail (transmiterea de mesaje e-mail în masă) poate fi realizată utilizând serverele noastre sau prin alte servere pentru promovarea oricărui site găzduit pe serverele noastre, doar în conformitate cu legislația în vigoare. Orice sesizare primită în acest sens, va fi trimisă imediat Clientului cu scopul de a soluționa problema între cele două părti implicate ( Client și persoana care a transmis sesizarea ), însă NAV Communications poate recurge direct la suspendarea sau ștergerea serviciului furnizat în funcție de amploarea și gravitatea sesizării.


    Toate serviciile furnizate de către NAV Communications sunt folosite și administrate de către Client, iar folosirea acestor servicii este în totalitate responsabilitatea Clientului, NAV Communications neavând acces sau având acces limitat la informațiile sau activitățile care se desfășoară și nefiind răspunzătoare nerespectarea prevederilor legale aplicabile ori de încălcarea drepturilor de marcă ori de autor a titularilor acestora. NAV Communications se conformează prevederilor legale și va da curs oricărei sesizări venite de la persoane prejudiaciate ori instituții/autorități sau organizații, sesizări care crează cel puțin o aparență rezonabilă de legalitate.

    Utilizări interzise

    Serverele NAV Communications pot fi folosite doar în scopuri legale. Transmiterea, stocarea ori distribuirea oricăror informaţii, date sau materiale care încalcă dispoziţiile legale în vigoare sau care, în mod direct pot facilita încălcarea oricărei prevederi legale, este interzisă.


    Clientul se obligă să nu folosească serviciile furnizate sub nici o formă şi în nici o circumstanţă pentru comunicarea de, referirea la sau direcţionarea către nici unul (una) din următoarele:


    • materiale sau conţinut informaţional care încalcă drepturile de autor, drepturile asupra mărcilor precum şi orice alt drept de proprietate intelectuală aparţinând unei terţe persoane;
    • nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu conţinut sexual sau obscen, fără respectarea condiţiilor legale în vigoare;
    • pornografie infantilă;
    • amenintări, abuz, hărţuire, declaraţii calomnioase;
    • orice imagine sau text menit să încurajeze xenofobia;

    Următoarele activităţi sunt interzise:


    • folosirea serviciilor NAV Communications în vederea creării sau transmiterii de viruşi informatici, worms, flooding, mail bombing ori angajarea în atacuri de tip denial of service;
    • utilizarea de scripturi pentru proxy sau IRC, sau de tipul FormMail, PhpShell sau altele similare, inclusiv scripturi comerciale ce conţin găuri de securitate cunoscute, Chat room- uri; boţi IRC Egg Drpos, trackere torrent, s.a;
    • pe serverele de găzduire web sunt interzise scripturi precum: online chat, steam status, game tracker, hostbill, whmcs, Clientexec, blesta;
    • colectarea de informaţii personale pentru utilizarea acestora în scopuri ilegale;
    • accesul neatorizat la date, sisteme sau reţele (phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing, etc), incluzând orice încercare de a proba, scana sau testa vulnerabilitatea sistemului ori a reţelei sau de a creea breşe de securitate fără autorizarea proprietarului reţelei sau sistemului;
    • orice intervenţie asupra serviciului furnizat către un user, asupra unui server ori reţele precum: mail bombing, flooding, acţiuni deliberate de supraaglomerare a sistemului;
    • falsificarea pachetelor TCP-IP sau oricărei părţi a header-ului unui email;

    Orice script care presupune un potenţial risc de securitate sau poate afecta performanţa serverelor ori securitatea Reţelei va fi în mod automat închis sau îndepărtat, fără notificare prealabilă.

    În temeiul dispoziţiilor Legii comerţului electronic nr.365/2002, cu modificările ulterioare, NAV Communications va acţiona rapid în vederea eliminării sau blocării accesului la orice activitate sau informaţie care, prin natura sa, poate vătăma drepturile unui terţ.

    Folosirea resurselor

    Clientul va lua în considerare faptul că pachetele de găzduire web, reseller și servere VPS se află într-un spațiu (server) comun, așadar folosirea excesivă a resurselor pentru o perioadă îndelungata de către Client sau de către clienții acestuia nu vor fi acceptate. Conturile care dăunează serverelor noastre vor primi o notificare pentru rezolvarea problemei în termen de 12(douăsprezece) ore, atât timp cât pagubele nu sunt mari. În caz contrar, conturile respective pot fi suspendate până la rezolvarea situației. În cazul în care Clientul nu reușește să abordeze problemele care i-au fost notificate în termen de 2(două) zile de la data notificării, NAV Communications poate la discreția sa absolută, să rezilieze contractul și să șteargă serviciul.

    Responsabilități

    Clientul are responsabilitatea de a actualiza informațiile de contact și datele de facturare menționate în contul său. NAV Communications nu are nicio responsabilitate pentru daune intervenite ca urmare a neefectuării de către Client a actualizărilor necesare.


    Clientul este responsabil pentru menținerea condițiilor de securitate a numelui de utilizator, parolelor și a altor informații sensibile. Dacă există orice dubiu în acest sens, Clientul trebuie să modifice sau să solicite modificarea datelor de autentificare folosind formularul de resetare parolă ce se regăsește la adresa web: https://server.ro/pwreset.php sau contactând echipa de asistență.


    NAV Communications nu va fi responsabilă pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporară a serverelor, oricare ar fi motivul care cauzează acest lucru. Această prevedere include și daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor.

    Prelucrarea datelor cu caracter personal

    Societatea NAV Communications S.R.L. este înregistrată sub numărul 32265 în Registrul General al Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, conform Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.


    Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată, NAV Communications are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.


    Scopul colectării datelor este: oferirea serviciilor, informarea utilizatorilor/clienților privind situația contului lor de pe www.server.ro, informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor.


    Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul de creare de cont și/sau de Comandă declarați că acceptați necondiționat ca datele dumneavoastră personale să fie incluse în baza de date a NAV Communications, o companie înregistrată în registrul de evidență a prelucrării datelor cu caracter personal sub numărul 32265 și vă dați acordul expres și neechivoc că toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către NAV Communications, afiliații și colaboratorii acestora pentru desfășurarea și/sau derularea de către NAV Communications, afiliații și colaboratorii acestora de activități cum ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor. De asemenea, vă dați acordul expres și neechivoc ca aceste date personale să poate fi transferate (cedate) de către NAV Communications atât afiliaților săi precum și altei/altor entități.


    Prin citirea prezenților Termeni și Condiții Clientul ia la cunoștință faptul că îi sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiției în caz de încalcare a drepturilor sale garantate de Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date.


    Totodată, Clientul are dreptul de a se opune prelucrării datelor personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.


    Pe baza unei cereri scrise, datate și semnate, expediate la adresa de e-mail office@nav.ro sau poștal la adresa: Aleea Teiul Doamnei, Nr. 6, Bl. 22, Et. 4, Ap. 23, Bucuresti, Sector 2, vă puteți exercita, în mod gratuit, următoarele drepturi:


    • o dată pe an, să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate;
    • să interveniți asupra datelor transmise;
    • să vă opuneți prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară;
    • să solicitați ștergerea datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de lege.

    Forța majoră

    Nici una din părți nu va fi răspunzatoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

    Legea aplicabilă – jurisdicția

    Contractul este supus legii române. Eventualele litigii apărute între NAV Communications și Client se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din București.

    Drepturi de proprietate intelectuală

    Toate materialele integrate în acest site sunt proprietatea intelectuală a NAV Communications. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse.

    Dispoziții finale

    Pe lângă Termenii și Condițiile afișate mai sus, NAV Communications, în funcție de serviciul achiziționat de Client, poate încheia și contracte suplimentare de furnizare a serviciilor, caz în care între părți vor fi valabile condițiile astfel stabilite. Astfel, Termenii și Condițiile reprezintă un contract cadru general care poate fi ulterior modificat prin acordul părtilor prin semnarea unor contracte ori anexe suplimentare.


    NAV Communications își rezervă dreptul de a-și modifica politica și condițiile de utilizare a serviciilor fără o notificare prealabilă.



    TELEFONUL CONSUMATORULUI – INFOCONS – 021.9551


    Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului București

    Adresa: Str. Transilvaniei, Nr. 2, Bucureşti, Sector 1, cod poștal 010798
    Tel.: 021/310.63.75 – birou reclamații
    Tel: 021/310.63.79
    Fax: 021/310.63.80

    Website : www.anpc.gov.ro​

    Varianta: 28 MAI 2018

Politica de Confidențialitate

Informații importante și prezentarea societății

Website-ul www.nav.ro și www.server.ro sunt deținute de către societatea NAV Communications S.R.L. („noi”).
Ne angajam sa protejam si sa respectam confidentialitatea si datele dumneavoastra cu caracter personal.

Această politică (împreună cu Termenii și Condițiile de Utilizare (a se vedea site-ul nostru) și orice alte documente la care se face referire în aceasta) stabilește baza în care orice date cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră, sau pe care ni le furnizați, vor fi prelucrate de către noi.

Vă rugăm să citiți cu atenție cele ce urmează pentru a întelege viziunea și practicile noastre cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal și la modul în care le vom procesa.

Am numit un Responsabil de prelucrare a datelor cu caracter personal care va răspunde întrebărilor dumneavoastră în legatură cu prezenta politică de confidențialitate. Dacă aveți orice întrebari privind această politică de confidențialitate, inclusiv orice solicitare de exercitare a drepturilor dumneavoastră legale, vă rugăm să contactați Responsabilul folosind detaliile prezentate mai jos.

Detalii de contact:
Detaliile noastre complete sunt:
Denumirea completă a persoanei juridice: NAV Communications S.R.L.
Adresa de e-mail: legal@nav.ro

Dacă considerați că nu ne-am îndeplinit vreuna dintre obligațiile stabilite de lege cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal vă informăm faptul că aveți dreptul să depuneți o plângere în acest sens la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP - www.dataprotection.ro, anspdcp@dataprotection.ro). Cu toate acestea, am aprecia să ne acordați șansa de a rezolva preocuparile dumneavoastră înainte de a vă adresa autorităților competente, prin urmare vă rugăm să ne contactați pe noi în primă instanță.

Modificări la Politica de Confidențialitate și datoria dumneavoastră de a ne informa cu privire la modificări

Este important ca datele cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră să fie precise și actuale. Vă rugăm să ne informați dacă datele dumneavoastră cu caracter personal se modifică de-a lungul relației dumneavoastră cu noi.

Link-uri către terți

Acest website poate include link-uri către site-uri, plug-in-uri și aplicații terțe. Făcând clic pe acele linkuri sau activand acele conexiuni, este posibil să permiteți terților colectarea sau partajarea datelor despre dumneavoastră. Noi nu controlăm aceste site-uri web terțe și nu suntem responsabili pentru declarațiile de confidențialitate ale acestora. Atunci când părăsiți site-ul nostru, vă încurajăm să citiți Politica de Confidențialitate a fiecărui site pe care îl vizitați.

Informațiile pe care le putem colecta de la dumneavoastră

Date cu caracter personal sau informații personale înseamnă orice informații despre o persoană fizică care conduc ca respectiva persoană să poate fi identificată. Acestea nu includ date din care identitatea a fost eliminată (date anonime).

Putem colecta, utiliza, stoca și transfera diferite tipuri de date cu caracter personal despre dumneavoastră, după cum urmează:

  • Informații pe care ni le furnizați dumneavoastră - Ne puteți furniza informații despre dumneavoastră prin completarea formularelor pe site-ul nostru https://www.nav.ro (site-ul nostru) și http://server.ro (site-ul nostru, zona de client) sau prin corespondența purtată cu noi prin telefon, prin e-mail sau prin altă modalitate. Acestea includ informații pe care le furnizați atunci când vă înregistrați pentru a utiliza site-ul nostru, pentru a vă abona la serviciul nostru, pentru a căuta un produs, pentru a participa la forumuri de discuții pe site-ul nostru, pentru a vă înscrie la un concurs, pentru promovare sau sondaj și când raportați o problemă la site-ul nostru. Informațiile pe care ni le furnizați pot fi informații privind identitatea cum sunt numele și CNP, informații de contact cum sunt adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon, informații financiare și privind cardul de credit.
  • Informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră - În ceea ce privește fiecare dintre vizitele dumneavoastră pe site-ul nostru, putem colecta în mod automat următoarele informații:
  • informații tehnice, inclusiv adresa Internet Protocol (IP) utilizată pentru a conecta computerul dumneavoastră la Internet, informațiile dumneavoastră de conectare, tipul de browser și versiune, setarea fusului orar, tipurile și versiunile de plug-in de browser, sistemul de operare și platforma;
  • informații despre vizita dumneavoastră, inclusiv clickstream-ul Uniform Resource Locators (URL) complet la, prin și de la site-ul nostru (inclusiv data și ora); produsele pe care le-ați vizualizat sau pe care le-ați căutat; timpii de răspuns ai paginii, erori de descărcare, durata vizitelor la anumite pagini, informații despre interacțiunea paginilor (cum ar fi scrolling, clicuri și mouseover-uri) și metodele utilizate pentru a naviga spre ieșirea de pe pagină și orice număr de telefon folosit pentru a apela numărul nostru de serviciu clienți.
  • Informații despre profil cum sunt numele de utilizator și parola, cumpărări/ comenzi, interese, preferințe, feedback și răspunsuri la sondaj.
  • Informații privind utilizarea serviciilor noastre, cum ar fi informații despre modul în care utilizați site-ul web, produsele și serviciile.
  • Informații pe care le primim din alte surse - Putem primi informații despre dumneavoastră dacă utilizați oricare dintre celelalte site-uri web pe care le operăm (dacă există) sau celelalte servicii pe care le furnizăm. În acest caz, vă vom informa când am colectat respectivele date că acestea ar putea fi partajate intern și combinate cu date colectate pe acest site. De asemenea, colaborăm îndeaproape cu terți (inclusiv, de exemplu, parteneri de afaceri, subantreprenori în servicii tehnice, de plată și de livrare, rețele de publicitate, furnizori de servicii de analiză, furnizori de căutare de informații, agenții de referință de credit) și putem primi informații despre dumneavoastră de la aceștia.

Nu colectăm nicio Categorie specială de date cu caracter personal despre dumneavoastră cu excepția situației în care acest lucru rezultă din contractul încheiat cu dumneavoastră (acestea includ detalii despre rasă sau origine etnică, convingeri religioase sau filozofice, viața sexuală, orientare sexuală, opinii politice, calitatea de membru al sindicatului, informații despre sănătatea dumneavoastră și date genetice și biometrice). De asemenea, nu colectăm nicio informație cu privire la condamnări penale.

În cazul în care nu ne furnizați datele cu caracter personal

În cazul în care trebuie să colectăm date cu caracter personal în virtutea legii sau conform termenilor unui contract pe care îl avem cu dumneavoastră și dumneavoastră nu ne furnizați datele atunci când sunt solicitate, nu putem realiza contractul pe care îl avem sau pe care încercăm să îl încheiem cu dumneavoastră (de exemplu, pentru a vă furniza bunuri sau servicii). În acest caz, putem anula un produs sau serviciu pe care l-ați cmandat, dar vă vom notifica dacă este cazul.

Cookie-uri

Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a vă distinge de alți utilizatori ai site-ului nostru. Acest lucru ne ajută să vă oferim o bună experiență atunci când ne vizitați site-ul și ne permite să îl îmbunătățim.

Un cookie este un mic fișier de litere și numere pe care îl stocăm în browserul dumneavoastră sau pe hard drive-ul calculatorului dumneavoastră dacă sunteți de acord. Cookie-urile conțin informații care sunt transferate pe hard-drive-ul calculatorului dumneavoastră.

Puteți bloca cookie-urile prin activarea setărilor în browser-ul dumneavoastră, care vă permite să refuzați setarea tuturor sau numai a anumitor cookie-uri. Totuși, dacă utilizați setările browserului dumneavoastră pentru a bloca toate cookie-urile (inclusiv cookie-urile esențiale) este posibil să nu puteți accesa toate sau unele părți ale site-ului nostru.

Utilizăm următoarele cookie-uri:

  • Cookie-uri esențiale - Acestea sunt cookie-uri necesare pentru operarea site-ului nostru. Acestea includ, de exemplu, cookie-uri care vă permit să vă logați în zonele sigure ale site-ului nostru.
  • Cookie-uri analitice/de performanță - Acestea ne permit să recunoaștem și să calculăm numărul de vizitatori și să vedem cum se comportă vizitatorii pe site-ul nostru atunci când îl folosesc. Acest lucru ne ajută să îmbunătățim modul în care funcționează site-ul nostru, de exemplu, asigurându-ne că utilizatorii descoperă mai ușor ceea ce caută. Acestea sunt informații statistice și nu identifică nicio persoană.
  • Cookie-uri de funcționalitate - Acestea sunt utilizate pentru a vă recunoaște atunci când reveniți pe site-ul nostru. Acest lucru ne permite să personalizăm conținutul site-ului nostru pentru dumneavoastră, să vă întâmpinăm cu numele dumneavoastră și să ținem minte preferințele dumneavoastră (de exemplu, alegerea limbii sau a regiunii).
  • Cookie-uri de orientare - Aceste cookie-uri înregistrează vizita dumneavoastră pe site-ul nostru, paginile pe care le-ați accesat și link-urile pe care le-ați urmat. Vom utiliza aceste informații pentru a ne face site-ul și reclamele afișate pe acesta mai relevante pentru interesele dumneavoastră

Vă rugăm să rețineți că terții (inclusiv, de exemplu, rețelele de publicitate și furnizorii de servicii externe precum serviciile de analiză a traficului pe Internet) pot utiliza cookie-uri asupra cărora noi nu avem niciun control. Aceste cookie-uri pot fi cookie-uri analitice/de performanță sau cookie-uri de orientare. Orice informații culese de acești terți vor fi reglementate de propria lor Politică de Confidențialitate/cookie-uri.

Cum utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal

Vom folosi datele dumneavoastră cu caracter personal doar cănd ne permite legea. Cel mai adesea vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele situații:

  • Când trebuie să îndeplinim contractul pe care îl vom încheia sau pe care l-am încheiat cu dumneavoastră
  • Când este necesar pentru interesele noastre legitime și interesele dumneavoastră, iar drepturile fundamentale nu depășesc acele interese.
  • Când trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.

În general, întrucât datele cu caracter personal pe care le prelucrăm rezultă din contractul încheiat cu dumneavoastră de furnizare servicii sau bunuri, nu ne bazăm pe consimțământ ca bază legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal cu excepția transmiterii comunicărilor de marketing apartinând terților via email sau mesaje text. Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul pentru marketing în orice moment contactându-ne în acest sens.

Scopul în care vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal

Vă prezentăm mai jos, sub forma de tabel, o descriere a tuturor modurilor în care intenționăm să utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal și a bazelor legale pe care ne întemeiăm scopul. Am identificat, de asemenea, care sunt interesele noastre legitime acolo unde este cazul.

De reținut că putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal din mai multe motive legale, în funcție de scopul specific pentru care le utilizăm.

 

Marketing

Facem tot posibilul să vă oferim să faceți propriile alegeri cu privire la anumite utilizări de date cu caracter personal, în special în marketing și publicitate.

Putem utiliza identitatea dumneavoastră, datele de contact, datele tehnice, datele de utilizare și datele de profil pentru a forma o imagine asupra a ceea ce considerăm că doriți sau aveți nevoie sau ceea ce prezintă interes pentru dumneavoastră. Astfel, putem decide care produse, servicii și oferte sunt relevante pentru dumneavoastră (noi numim acest proces marketing).

Veți primi comunicări de marketing din partea noastră dacă ați achiziționat bunuri sau servicii de la noi sau dacă ne-ați furnizat datele dumneavoastră atunci când v-ați înscris într-un concurs sau v-ați înregistrat pentru o promoție sau dacă v-ați exprimat consimțământul prin alte metode, și până când v-ați exprimat dorința de opt out a respectivei comunicări de marketing.

Marketing-ul terților

Vom obține consimțământul dumneavoastră expres înainte de a comunica datele dumneavoastră personale unei societăți din afara grupului nostru de societăți în scopuri de marketing.

Dezabonare

Puteți să ne solicitați să oprim transmiterea către dumneavoastră a mesajelor de marketing în orice moment prin logarea pe site (https://server.ro - zona de client) și bifarea sau debifarea căsutelor relevante pentru a ajusta preferințele dumneavoastră de marketing sau prin accesarea link-urilor de dezabonare de la orice mesaj de marketing trimis dumneavoastră sau prin contactarea noastră în orice moment la adresa de e-mail: office@nav.ro.

Modificarea scopului

Vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal numai în scopul pentru care le-am colectat, cu excepția cazului în care considerăm în mod rezonabil că trebuie să le utilizăm pentru alte motive și scopuri, iar acele motive și scopuri sunt compatibile cu scopul original.

În cazul în care trebuie să utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal într-un alt scop, vă vom notifica îi vă vom explica baza legală care ne permite să facem acest lucru.

Vă rugăm să rețineți că putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal fără cunoștința sau consimțământul dumneavoastră, în conformitate cu regulile de mai sus, atunci când acestea sunt solicitate sau permise de lege.

Divulgarea datelor dumneavoastră cu caracter personal

Putem comunica datele dumneavoastră cu caracter personal părților stabilite mai jos în scopul stabilit în tabelul de mai sus:

  • i) Terții cărora alegem să vindem, să transferăm sau să fuzionăm părti din afacerea sau activele noastre. Alternativ, putem intenționa să achiziționăm alte afaceri sau să fuzionăm cu acestea. În cazul în care are loc o schimbare în afacerea noastră, atunci noii proprietari pot utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal în același mod care este stabilit în această notificare de confidențialitate.

Solicităm tuturor terților să respecte securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal și să le trateze în conformitate cu legea. Nu permitem furnizorilor noștri de servicii terți să utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal în propriile scopuri și nu le permitem să prelucreze datele dumneavoastră cu caracter personal decât în scopurile specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

  • ii) În cazul în care primim o reclamație de la un terț în care dumneavoastră ați utilizat serviciul într-un mod care este ilegal (de exemplu, dacă există o presupusă încălcare a dreptului de autor). Dacă primim o astfel de reclamație, putem utiliza adresa dumneavoastră IP pentru a vă notifica. Cu excepția cazului în care suntem obligați prin lege, nu vom divulga informațiile dumneavoastră cu caracter personal reclamantului.

iii) Putem reține, de asemenea, anumite informații cu privire la utilizarea serviciilor Internet pentru a respecta legea. Vom divulga aceste informații atunci când vom fi obligați legal să facem acest lucru.

Securitatea datelor

Am implementat măsuri de securitate adecvate pentru a împiedica pierderea accidentală, utilizarea sau accesarea datelor dumneavoastră cu caracter personal într-un mod neautorizat, modificarea sau divulgarea acestora. În plus, limităm accesul la datele dumneavoastră cu caracter personal acelor angajați, agenți, antreprenori și altor terți care au nevoie să le cunoasca în scopul desfășurării afacerilor. Aceștia vor prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal numai conform instrucțiunilor noastre și sunt supuși unei obligații de confidențialitate.

Am implementat proceduri pentru a trata orice încălcare de date cu caracter personal suspectă și vă vom notifica pe dumneavoastră și orice autoritate de reglementare aplicabilă cu privire la o încălcare în cazul în care suntem obligați legal să facem acest lucru.

Reținerea datelor

Vom reține datele dumneavoastră cu caracter personal doar atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv în scopul îndeplinirii cerințelor juridice, contabile sau de raportare.

Pentru a determina perioada adecvată de reținere a datelor cu caracter personal, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea datelor cu caracter personal, riscul potențial de daună din utilizarea sau divulgarea neautorizată a datelor dumneavoastră cu caracter personal, scopul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal și dacă putem atinge acel scop prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.

În anumite circumstanțe ne puteți solicita să ștergem datele dumneavoastră: Regăsiți mai jos informații suplimentare.

În unele circumstanțe putem face anonime datele dumneavoastră cu caracter personal (astfel încat să nu mai fie asociate cu dumneavoastră) în scop de cercetare sau statistic, caz în care putem utiliza aceste informații pe termen nelimitat fără vreo notificare suplimentară către dumneavoastră.

Drepturile dumneavoastră legale

În anumite circumstanțe, aveți drepturi conform legislației privind protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal. Aceste drepturi sunt enumerate mai jos:

  • Solicitarea accesului la datele dumneavoastră cu caracter personal.
  • Solicitarea corectării datelor dumneavoastră cu caracter personal.
  • Solicitarea ștergerii datelor dumneavoastră cu caracter personal.
  • Obiectarea privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
  • Solicitarea restricției prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal.
  • Solicitarea transferului datelor dumneavoastră cu caracter personal.
  • Dreptul de a retrage consimțământul.

În cazul în care doriți să exercitați oricare dintre drepturile prevazute mai sus, ne puteți contacta în orice moment în timpul programului normal de lucru la NAV Communications S.R.L., adresa: Aleea Teiul Doamnei, Nr. 6, Bl. 22, Sc. A, Et. 4, Ap. 23, Bucureşti, Sector 2.

Nu va trebui să plătiți o taxă pentru a avea acces la datele dumneavoastră cu caracter personal (sau pentru a exercita oricare dintre celelalte drepturi). Totuși, putem percepe o taxă rezonabilă dacă solicitarea dumneavoastră este în mod clar nefondată, repetitivă sau exagerată. Alternativ, putem refuza să dăm curs solicitării dumneavoastră în aceste situații.

Informații necesare din partea dumneavoastră

Vă putem solicita informații specifice pentru a ne ajuta să confirmăm identitatea dumneavoastră și pentru a vă asigura dreptul de accesare a datelor dumneavoastră cu caracter personal (sau pentru a exercita oricare dintre celelalte drepturi ale dumneavoastră). Aceasta este o măsură de securitate pentru a ne asigura că datele cu caracter personal nu sunt divulgate niciunei persoane care nu are dreptul să le primească. Vă putem contacta, de asemenea, pentru a vă ruga să ne transmiteți informații suplimentare în legatură cu solicitarea dumneavoastră pentru a accelera răspunsul nostru.

Termenul limită de răspuns

Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în termen de 30 (treizeci) de zile. Ocazional, acest termen poate fi depășit dacă solicitarea dumneavoastră este complexă sau ați depus mai multe solicitări. În acest caz, vă vom notifica și vă vom ține la curent.

Terți

Terți interni - Alte societăți din Grupul nostru, care acționează în calitate de operatori sau persoane împuternicite de operatori.

Terți externi

  • Furnizorii de servicii care acționează în calitate de împuterniciți ai noștri pentru a ne asista la furnizarea serviciilor noastre către dumneavoastră.
  • Consilierii profesionali care acționează în calitate de operatori sau persoane împuternicite de operatori, inclusiv avocați, bancheri, auditori și asiguratori care furnizează consultanță, servicii bancare, juridice, de asigurare și contabile.
  • Autorități ale statului sau alte entități guvernamentale care pot solicita date cu caracter personal, precum și autoritățile fiscale, vama, registrarii pentru numele de domenii Internet (zona .ro) și alți regiștri pentru nume de domenii.

Drepturile dumneavoastră legale

Aveți dreptul de a:

Solicita acces la datele dumneavoastră cu caracter personal (cunoscute drept „solicitare de acces la date cu caracter personal”). Acest lucru vă permite să primiți o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră și să verificați că le prelucrăm în mod legal.

Solicita corectarea datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră. Acest lucru vă permite să corectați orice date incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dumneavoastră, deși este posibil să avem nevoie să verificăm acuratețea noilor date pe care ni le furnizați.

Solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest lucru vă permite să ne solicitați ștergerea sau eliminarea datelor cu caracter personal în cazul în care nu există un motiv bun pentru care să continuăm prelucrarea acestora. Aveți, de asemenea, dreptul de a ne solicita ștergerea sau eliminarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care v-ați exercitat cu succes dreptul de a vă opune prelucrării (a se vedea mai jos), în cazul în care este posibil să vă fi prelucrat informațiile în mod ilegal sau în cazul în care ni se solicită ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal pentru a respecta legislația locală. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că este posibil să nu putem respecta întotdeauna solicitarea dumneavoastră de ștergere din motive juridice specifice care vă vor fi notificate, dacă este cazul, la momentul solicitării.

Obiectarea privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care ne bazăm pe un interes legitim (sau pe cele ale unui terț) și există ceva în situația dumneavoastră particulară care vă determina să doriți să obiectați prelucrării din acest motiv, întrucât simțiți că acest lucru are un impact asupra drepturilor și libertăților dumneavoastră fundamentale. Aveți, de asemenea, dreptul de a obiecta în cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing direct. În unele cazuri, putem demonstra că avem motive legitime convingătoare pentru a vă prelucra informațiile care vă depășesc drepturile și libertățile.

Solicitarea restrictiei de prelucrare a datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest lucru vă permite să ne solicitați suspendarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în următoarele situații:

  • (a) în cazul în care doriți să stabiliți exactitatea datelor;
  • (b) în cazul în care utilizarea noastră a datelor este ilegală, dar nu doriți să le ștergem;
  • (c) în cazul în care aveți nevoie să păstram datele, chiar dacă nu mai avem nevoie de acestea, întrucât doriți să stabiliți, să exercitați sau să apărați revendicări juridice;
  • (d) ați obiectat cu privire la folosirea de către noi a datelor dumneavoastră, dar avem nevoie să verificăm dacă avem motive legale imperative pentru a le folosi.

Solicitare de portabilitate a datelor dumneavoastră cu caracter personal pentru dumneavoastră sau un terț. Vă vom furniza dumneavoastră, sau unui terț pe care l-ați ales, datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de mașină. Vă rugăm să rețineți că acest drept se aplică numai pentru informațiile automate asupra cărora v-ați dat consimțământul inițial pentru ca noi să le putem utiliza sau în cazul în care am utilizat informațiile pentru a executa un contract cu dumneavoastră

Retragerea consimțământului în orice moment în care ne bazăm pe consimțământ pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Cu toate acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea niciunei prelucrări efectuate înainte de a vă retrage consimțământul. În cazul în care vă retrageți consimțământul, este posibil să nu putem furniza anumite produse sau servicii către dumneavoastră. Vă vom informa dacă este cazul în momentul retragerii consimțământului.

Varianta: 25 MAI 2018