Service Level Agreement

SLA garantează disponibilitatea lunară a serviciului, timpul necesar pentru reparaţii, şi responsabilitatea financiară pentru non-conformitate.

NAV Communications oferă clienţilor de tip business garantarea calităţii serviciilor furnizate prin SLA (Service Level Agreement).

Împreună cu o echipă de ingineri specializaţi în proiectare şi implementare data center am identificat cele mai bune soluţii pentru asigurarea unor condiţii operaţionale peste standarde, păstrând în acelaşi timp competitivitatea din punct de vedere comercial într-o piaţă care tinde spre un SLA cât mai ridicat la un cost cât mai accesibil.


Pentru fiecare contract încheiat asigurăm un nivel standard de SLA, iar pentru situaţii particulare NAV Communications vă pune la dispoziţie posibilitatea oferirii unor condiţii îmbunătăţite.

Prin intermediul Service Level Agreement oferim o garanţie contractuală suplimentară prin care asigurăm:

Conexiune la Internet garantată, indiferent de locaţie, NAV Communications având acoperire naţională.

Oferirea de reduceri în cazul în care disponibilitatea serviciului nu se mai încadrează în parametrii contractuali.

Garantarea răspunsului prompt şi soluţionarea problemelor care pot surveni în timpul furnizării serviciului.

Menţinerea unei legături constante între client şi furnizor, prin desemnarea unui reprezentant de cont.

Doreşti să colaborezi cu noi? Nu ezita să ne contactezi!

+40 (21) 655-55-55
Acest site utilizează cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Mai multe informații aici.

OK