Crearea unui mesaj de tip auto-responder

Acest tutorial vă prezintă modalitatea de creare a mesajelor de tip auto-responder. Aceste mesaje pot fi folosite pentru a trimite automat înapoi un mesaj către cineva care a trimis un e-mail pe un an ...

Publicat la data de 18.04.2019

Actualizat la data de 18.04.2019

Scris de NAV Communications

2 minute rămase

Acest tutorial vă prezintă modalitatea de creare a mesajelor de tip auto-responder.

Aceste mesaje pot fi folosite pentru a trimite automat înapoi un mesaj către cineva care a trimis un e-mail pe un anumit cont. Se presupune că sunteți deja logat în cPanel.

Pe pagina principală de cPanel, la secțiunea intitulată „EMAIL” faceți click pe pe icoana „Auto Responders”. Veți fi redirecționat către pagina principală pentru „auto responder”.

Faceți click pe linkul „Add auto responder”.

În căsuța libera “Email”, completați cu numele contului căruia doriți să îi adăugați „Auto Responder”, apoi selectați domeniul aferent contului.

Pe linia „From” scrieți numele care doriți să fie afișat în e-mail-ul auto responder. Linia „Subject”, care conține subiectul pentru email-ul de tip auto responder, o puteți completa sau puteți lăsa setarea implicita.

Aveți la dispoziție și opțiunea de a trimite mesajul în format HTML prin selectarea căsuței „This message contains HTML”.

Introduceți textul pentru mesajul dumneavoastră „auto response” în căsuța „Body”, și când ați terminat faceți click pe butonul „create/modify”. Veți fi redirecționat către o fereastră care va arata că mesajul „auto responder” a fost creat cu succes.

Faceți click pe linkul „Go Back” și veți putea vedea listat noul auto responder. Faceți click pe linkul „HOME” din colțul stânga sus pentru a vă întoarce la pagina principală de cPanel. Acum știți cum să creați un e-mail de tip auto responder din cPanel.

Puteți să ieșiți din cPanel prin închiderea browserului sau folosind butonul de „Logout” din colțul dreapta sus. Daca folosiți o rețea wireless publică, vă rugăm să optați întotdeauna pentru butonul de „Logout” din motive de securitate.

0

Articole relevante

13 May2020

Lucruri de făcut înainte de a deschide un site web de lifestyle

Citește mai departe
22 Apr2020

Cum se schimbă parola unui cont de e-mail în cPanel, 5 pași simpli

Citește mai departe
07 Apr2020

Ce inseamnă și cum se rezolvă eroarea 404?

Citește mai departe
16 Mar2020

Cum să creați o adresă de e-mail din cPanel și cum configurați un client de e-mail

Citește mai departe
24 Feb2020

40 de comenzi utile pentru serverul Linux

Citește mai departe
07 Feb2020

Cum să aflați erorile din PrestaShop

Citește mai departe

Comentarii

Acest site utilizează cookie-uri. Regăsești mai multe informații pe pagina de Informare cookies.
Pentru a continua navigarea pe site-ul nostru, te rugăm să îți exprimi acordul asupra folosirii acestora. ACCEPT