NAV.ro Blog

Stiri IT✅ de actualitate și noutăți din domeniul Hosting ➜ Găzduire Web ➜ Servere Dedicate / VPS ➜ DATA CENTER ➜ Domenii ⭐ Actualizare zilnică de către experți din domeniul IT.

Căutare inteligentă

Adaugă în căsuța de mai jos cuvinte cheie de care ești interesat pentru a găsi articole din domeniul IT.

Cum se pot actualiza detaliile personale din zona de client

Acest tutorial va prezenta modalitatea de actualizare a detaliilor personale din zona de client. Este esențial să se mențină aceste detalii actualizate astfel încât clientul să poată fi în contact per ...

Citeste mai departe CLIENT
1

Deblocarea unei adrese IP blocate din zona de client

Pentru protecția datelor și a echipamentelor, pe serverele de Shared Hosting pe care sunt situate conturile clienților rulează un Firewall. În cazul în care se poate accesa orice site, mai puțin site- ...

Citeste mai departe CLIENT
0

Verificarea email-urilor primite în zona de client

Acest tutorial va prezenta modalitatea prin care se pot verifica email-urile primite în zona de client. Este esențial ca utilizatorii să fie la curent cu e-mail-urile primite în zona de client. Compan ...

Citeste mai departe CLIENT
0

Cum se poate înregistra un nume de domeniu din zona de client

Acest tutorial va prezenta modalitatea de înregistrare a unui nume de domeniu din zona de client. Acesta este un proces simplu, cu doar câțiva pași de urmat. Se presupune că s-a efectuat deja logarea ...

Citeste mai departe CLIENT
0

Cum se pot comanda produse suplimentare din zona de client

Acest tutorial prezintă modalitatea prin care se pot comanda produse suplimentare din zona de client. Este un proces ușor, și se pot găsi cu ușurință produsele căutate. Se presupune că s-a efectuat de ...

Citeste mai departe CLIENT
0

Autentificarea în zona de client

Primul pas în procesul de logare în zona de client este deschiderea unui browser de Internet și introducerea adresei „https://client.ro”. Se va deschide pagina de autentificare. Aici sunt ...

Citeste mai departe CLIENT
0

Crearea și administrarea tichetelor de suport din Zona de Client

Acest tutorial va prezenta modalitatea prin care se pot deschide și administra tichetele de suport. Tichetele de suport reprezintă o modalitate foarte bună de comunicare cu departamentele NAV atunci c ...

Citeste mai departe CLIENT
0

cPanel sau Zona de Client?

Trebuie accesat cPanel sau Zona de Client? Uneori este greu de știut ce trebuie accesat pentru a efectua anumite operațiuni. Cei mai mulți utilizatori devin confuzi la un moment dat, astfel că acest t ...

Citeste mai departe CLIENT
0

Nodurile dintr-o rețea de calculatoare explicate

Un nod este orice dispozitiv fizic dintr-o rețea de alte dispozitive care poate trimite, primi și da mai departe informații. Computerul este cel mai des întâlnit nod și se numește adesea nodul compute ...

Citeste mai departe DATA ROOM
0

Red Hat susține importanța tot mai mare pentru Linux și open source

Deși este posibil să nu vă petreceți prea mult timp gândindu-vă la acest lucru, rolul pe care îl joacă Linux în tehnologia pe care o folosim cu toții în fiecare zi crește în mod semnificativ. Într-un ...

Citeste mai departe NOUTĂȚI
0
11 Nov2025

Avantajele Laravel pentru dezvoltare web

Citește mai departe
04 Nov2025

Mail Exchange (MX): Cum funcționează și de ce este important

Citește mai departe
28 Oct2025

Ce este Redis și cum îți poate accelera site-ul

Citește mai departe
27 Oct2025

Cum repari rapid problemele din WordPress

Citește mai departe
21 Oct2025

E-mailul nu mai funcționează? Iată ce trebuie să verifici

Citește mai departe
17 Oct2025

Beneficiile utilizării nameserverelor proprii

Citește mai departe
9 categorii
568 articole
0 comentarii