Păstrarea site-ului securizat în timp ce lucrați de acasă

Cum să solicitați sau să reînnoiți certificatele SSL digitale de la domiciliu Deoarece majoritatea oamenilor se conectează cu afacerea dvs. doar online în timpul COVID-19, este mai important ca niciod ...

Publicat la data de 17.04.2020

Actualizat la data de 17.04.2020

Scris de NAV Communications

2 minute rămase

Cum să solicitați sau să reînnoiți certificatele SSL digitale de la domiciliu

Deoarece majoritatea oamenilor se conectează cu afacerea dvs. doar online în timpul COVID-19, este mai important ca niciodată să mențineți securitatea site-urilor dvs. web.

Munca de acasă poate deschide posibilități pentru hackeri, dar vă puteți păstra sistemele în siguranță, având și menținerea certificatelor online. Certificatele TLS/SSL creează o conexiune criptată și creează încredere, astfel încât clienții și angajații să se simtă încrezători folosind resurse online.

Solicitarea certificatelor de acasă: provocarea

Cea mai mare provocare în obținerea și reînnoirea certificatelor în timp ce lucrați de acasă este confirmarea faptului că persoana care solicită certificatul este autorizată să o facă în numele organizației.

Înainte să se poată elibera un certificat, standardele industriei solicită să contactăm un reprezentant al organizației pentru a verifica dacă persoana care solicită certificatul este autorizată să o facă. Trebuie să facem acest lucru folosind un mijloc de comunicare verificat (de obicei printr-un terț), precum e-mail sau telefon.

Acest lucru înseamnă că, chiar și în timp ce lucrați de acasă, trebuie să mențineți un canal de comunicare cu dvs. și cu afacerea dvs., astfel încât să putem continua să obținem certificate SSL necesare pentru site-ul și afacerea dvs.

Ce puteți face acum pentru a vă asigura că rămânem conectați

Pentru a vă asigura cel mai rapid proces de validare posibil, vă recomandăm să vă:

– Monitorizați liniile de telefon importante.
– Redirecționați numere de telefon importante către un telefon pe care îl verifici în mod regulat.
– Asigurați-vă accesul la mesageria vocală și la mesajele de e-mail.

Este posibil să utilizăm aceste metode pentru a ne conecta cu dvs. sau pentru a furniza coduri de confirmare pentru verificare.

Întrebări? Suntem disponibili pentru a vă ajuta!

Dacă nu puteți implementa aceste recomandări în timp ce lucrați de acasă, contactați echipa de suport NAV printr-un tichet de suport din zona de client.

Echipa noastră este disponibilă in permanență! Rămâneți în legătură cu noi prin asistență de chat, e-mail sau telefon.

0

Articole relevante

22 Jul2025

Rolul Default Gateway în Rețea

Citește mai departe
11 Jul2025

WHMCS – Ce este și cum îți poate automatiza afacerea de web hosting

Citește mai departe
26 Jun2025

Ce este Figma și de ce este atât de popular în designul modern?

Citește mai departe
17 Jun2025

Server Virtual sau Fizic? Care e Mai Bun?

Citește mai departe
06 Jun2025

Cum îți protejezi magazinul online în 2025

Citește mai departe
21 May2025

Email: Găzduire Proprie sau Serviciu Cloud?

Citește mai departe

Comentarii