Uneori puteți întâmpina probleme cu site-ul dvs. web. Cazuri precum ecranul alb gol sau „Eroare internă de server 500” nu spun prea multe. Acest articol vă va prezenta modalitatea de a găsi fișierul „error_log” care să vă ajute în identificarea și remedierea erorilor site-ului dvs.
Aceste este util atât pentru începători, cât și pentru dezvoltatorii avansați, deoarece va oferi o linie specifică a codului dvs. care ar trebui verificată pentru remedierea problemei.
Se vor deschide, de asemenea, mai multe posibilități, cum ar fi utilizarea motoarelor de căutare precum Google pentru a căuta o posibilă soluție. Acest lucru poate fi exact ceea ce aveți nevoie atunci când întâmpinați o eroare la care nu găsiți rezolvarea.
Pentru această operațiune vă trebui să vă autentificați în contul dvs. cPanel și să accesați secțiunea „File Manager”.
În pagina care se va deschide, selectați directorul „public_html”, unde veți regăsi fișierul error_log pe care îl puteți deschide selectând „View” din partea de sus a ecranului.
În acest fișier se vor afla erorile site-ului dvs. web, împreună cu data și ora la care au apărut acestea.
În acest context, nu vă mai rămâne decât să apelați la persoana tehnică ce se ocupă de site-ul dvs., sau să încercați remedierea acestora, în cazul în care sunt erori simple generate de plugin-urile WordPress, remediere pe care o vom prezenta într-un alt articol.
Comentarii