Prioritatea pentru serviciul de suport oferit clienților noștri

Scopul serviciului de suport tehnic este acela de a opri erorile întâlnite pe website-uri și aplicații în timp real. Deoarece suntem conștienți de faptul că nevoile fiecărei persoane sunt diferite, ut ...

Publicat la data de 06.10.2022

Actualizat la data de 06.10.2022

Scris de NAV Communications

2 minute rămase

Scopul serviciului de suport tehnic este acela de a opri erorile întâlnite pe website-uri și aplicații în timp real. Deoarece suntem conștienți de faptul că nevoile fiecărei persoane sunt diferite, utilizăm un sistem eficient pentru prioritizare. Mai jos vei afla ceea ce trebuie să știi despre acesta, precum și modul în care te ajutăm să rezolvi problemele!

Ce presupune serviciul de suport cu prioritate?

Imaginează-ți cum ar fi să ai o afacere populară, în care să existe mii de clienți activi ce pun întrebări sau îți solicită ceva în fiecare zi. O astfel de situație duce la nevoia setării unui mod de prioritizare pentru cereri. Din cauza numărului mare de persoane în așteptare, se poate ca răspunsurile să ajungă mai întâi la cei cu cea mai mare dificultate. Deși acesta nu pare un mod de lucru perfect pentru toată lumea, îți va permite să primești un răspuns imediat când ai de rezolvat ceva urgent. De asemenea, tu ești cel care decide cât de importante sunt problemele cu care te confrunți.

Cum creezi un tichet de suport în baza priorității?

Primul pas este cel de a intra în zona de client, unde poți să deschizi un tichet printr-un singur click. Alege opțiunea de suport tehnic, iar apoi completează subiectului mesajului și descrie situația. Aici poți atașa fișiere adiționale, în cazul în care sunt necesare. În partea dreapta ai apoi posibilitatea de a decide nivelul de prioritate. După ce apeși pe butonul de trimitere, vei primi o copie a mesajului pe adresa de email înregistrată. Pentru a-ți gestiona tichetele, nu trebuie decât să intri înapoi în dashboard și acolo vor fi toate afișate.

Ce trebuie să știi despre funcția live chat?

Deoarece ne interesează atât clienții existenți, cât și cei potențiali, am integrat funcția de livechat direct pe website. Aceasta îți permite să adresezi o întrebare și să discuți cu cineva în timp util. De asemenea, întreaga conversație este salvată și poate fi transmisă prin email mai târziu. Specialiștii noștri dispun de cunoștințe tehnice care te vor ajuta atât cu găzduirea shared, cât și cu cea VPS sau un server dedicat. Nu reușești să instalezi un program pe sistemul de operare, ai parte de întreruperi frecvente sau s-a produs o eroare ce împiedică accesul la conținut? Tot ce trebuie să faci este să ne contactezi și vom reveni la tine imediat cu un răspuns. Serviciul nostru de suport tehnic este disponibil de la 08:00 la 00:00, de luni până vineri. Ai inclusiv posibilitatea de a ne contacta direct prin telefon, în cazul în care preferi această alternativă.

Cum te putem ajuta?

Indiferent pentru ce categorie de găzduire web optezi când te înregistrezi, echipa noastră de suport te va ajuta să ai parte de un website stabil. Pe lângă protecția DDoS și funcția de back-up automat, ne poți contacta pentru a depăși provocările cu care te confrunți. Dacă îți dorești un furnizor de hosting cu servicii de customer support avansate, atunci te afli în locul potrivit! Optează pentru unul din pachetele noastre și beneficiezi de acest serviciu în mod gratuit, pentru a-ți menține afacerea online în siguranță!

0

Articole relevante

22 Aug2023

Cum transferi un domeniu .ro de la un alt registrar la NAV?

Citește mai departe
17 Aug2020

Care este diferența dintre serviciul pentru clienți relații cu clienții și asistența pentru clienți

Citește mai departe
03 Apr2019

Adăugarea adreselor IP adiționale

Citește mai departe
02 Apr2019

Instalarea sistemului de operare prin intermediul consolei noVNC

Citește mai departe
01 Apr2019

Panoul de control al serviciului de VPS

Citește mai departe

Comentarii