Reguli privind Ştergerea şi Auto-Înregistrarea Domeniilor

Reguli privind Ştergerea şi Auto-Înregistrarea Domeniilor

Numele de domenii internaţionale şi .ro sunt înregistrate pentru perioadele stabilite şi sunt disponibile la reînnoire în orice moment, în timpul perioadei de valabilitate şi înainte de data de expirare.


Înainte de expirarea perioadei de înregistrare vom trimite mai multe e-mailuri Clienţilor şi / sau agenţilor care acţionează în numele lor pentru a-i avertiza că serviciile de înregistrare nume de domeniu expiră la o anumită dată. Aceste e-mailuri se trimit înainte cu aproximativ 30 sau 60 de zile de data expirării.


Este important ca toate adresele noastre de e-mail să nu fie blocate de spam sau junk, iar Clienţii să aibă în baza noastră de date adrese de e-mail valide pentru a putea primi aceste tipuri de comunicaţii. În cazul în care un Client nu reînnoieşte un nume de domeniu înainte de data expirării, datele de înregistrare pot fi supuse ştergerii, sau revânzării, în orice moment după aceea.


Din dorinţa de a ajuta Clienţii spre a evita ştergerea domeniilor am putea, dar nu suntem obligaţi, să oferim Clienţilor noştri o "perioada de carantină" după data expirării serviciilor de înregistrare ( "perioada de carantină" începe la o zi după data de expirare). Momentan, vă furnizăm o perioadă de carantină care durează 5 zile de la data expirării, pentru a permite reînnoirea unui domeniu expirat platind taxa de carantină.


Pentru domeniile expirate (nu se aplică şi pentru domeniile .ro) se deschide o pagină specială, prin care Clienţii sunt anunţaţi că domeniile au expirat şi au la dispoziţie un link pentru reînnoirea lor. Va exista în contul Clientului butonul de Pending Delete, şi vor fi notificări de expirare, de asemenea, incluse în rapoarte de reînnoire şi de expirare, care sunt trimise prin e-mail fiecărui Client. În această perioadă un Client poate reînnoi un nume de domeniu, însă, în perioada de carantină reînnoirea nu este garantată şi poate fi modificată sau eliminată, în orice moment, fără notificare prealabilă.


În consecinţă, fiecare Client care doreşte să-şi reînnoiască un nume de domeniu ar trebui să facă acest lucru înainte de data expirării, pentru a evita pierderea numelui de domeniu. În cazul în care un nume de domeniu expirat nu este reînnoit, vom şterge numele de domeniu. Registri pot, dar nu sunt obligaţi, a ajuta Clienţii cu oferirea unei perioade de carantină, care durează între 5 şi 90 de zile de la data expirării. Această perioadă nu este garantată, de aceea sfătuim Clienţii să îşi reînnoiască la timp numele de domenii. Pentru acest serviciu i se percepe Clientului o taxă de restaurare între 150 şi 300 euro +TVA în funcţie de extensia domeniului. În cazul în care numele de domeniu nu este răscumpărat, acesta devine disponibil pentru înregistrare. În cazul în care un nume de domeniu este obiectul unei dispute şi acesta expiră sau este şters în timpul litigiului, partea care a înaintat procesul are posibilitatea de a reînnoi sau restabili înregistrarea numelor de domenii, în aceleaşi condiţii comerciale ca şi Clientul original. În cazul în care în cele din urmă, cazul este reziliat sau un arbitru decide împotriva părţii, numele pot fi şterse în termen de 45 - 90 de zile sau reînnoite de către web.ro sau de către Client în perioada de carantină descrisă mai sus.


POLITICA ICANN: http://www.icann.org/dndr/udrp/policy.htm


REGULI PENTRU ÎNREGISTRAREA NUMELOR DE DOMENII ŞI SUBDOMENII DIN ZONA .ro


CONTRACT (ÎNŢELEGERE) PENTRU ÎNREGISTRAREA DE DOMENII .ro

Acest site utilizează cookie-uri. Regăsești mai multe informații pe pagina de Informare cookies.
Pentru a continua navigarea pe site-ul nostru, te rugăm să îți exprimi acordul asupra folosirii acestora. ACCEPT