Cum se pot actualiza detaliile personale din zona de client

Acest tutorial va prezenta modalitatea de actualizare a detaliilor personale din zona de client. Este esențial să se mențină aceste detalii actualizate astfel încât clientul să poată fi în contact per ...

Publicat la data de 14.03.2019

Actualizat la data de 15.03.2019

Scris de NAV Communications

1 minute rămase

Acest tutorial va prezenta modalitatea de actualizare a detaliilor personale din zona de client.

Este esențial să se mențină aceste detalii actualizate astfel încât clientul să poată fi în contact permanent cu compania de hosting.

Se presupune că s-a efectuat deja logarea în zona de client. În cazul în care apar probleme în procesul de logare, se poate consulta tutorialul „Autentificarea în zona de client” din cadrul acestei categorii.

În stânga sus se face click pe butonul „Actualizare” și se va deschide pagina cu detaliile personale ale utilizatorului, unde se pot modifica numele, adresa, etc. Pentru orice modificare efectuată, se derulează pagina în jos și se face click pe butonul „Salvare modificări”.

Tot în partea stangă a ecranului există și alte opțiuni cum ar fi editarea de contacte/conturi secundare, parola, opțiuni de securitate, etc.

Fig. 1

Pentru a verifica schimbările efectuate, se face click pe linkul „Acasă” pentru a reveni în zona de client.

1

Articole relevante

22 Aug2023

Cum transferi un domeniu .ro de la un alt registrar la NAV?

Citește mai departe
06 Oct2022

Prioritatea pentru serviciul de suport oferit clienților noștri

Citește mai departe
17 Aug2020

Care este diferența dintre serviciul pentru clienți relații cu clienții și asistența pentru clienți

Citește mai departe
03 Apr2019

Adăugarea adreselor IP adiționale

Citește mai departe
02 Apr2019

Instalarea sistemului de operare prin intermediul consolei noVNC

Citește mai departe
01 Apr2019

Panoul de control al serviciului de VPS

Citește mai departe

Comentarii