NAV media

Sistem de monitorizare proactivă a serviciilor

FEB

12

2014

Sistem de monitorizare proactivă a serviciilor

Am implementat un sistem de monitorizare proactivă a serviciilor.

CITEŞTE MAI MULT

Se spune că “Este o mare diferenţă între cei care au downtime şi cei cei care ştiu că au downtime”.
Într-un data center proiectat şi administrat conform standardelor industriei este important să se afle imediat că a apărut o problemă dar în aceeaşi măsură este importantă identificarea cu maximă acurateţe a punctului în care a apărut problema.

Sistemele tradiţionale de alertare doar anunţă faptul că un anumit serviciu este indisponibil, fără a oferi alte detalii care ar ajuta la identificarea rapidă a problemei exacte.
O altă problemă majoră a sistemelor tradiţionale este transmiterea de alerte false, mecanismele de detecţie fiind relativ primitive, bazându-se strict pe detecţia unei disfuncţionalităţi între punctul A şi B.

Sistemele moderne de alertare analizează o serie de parametri şi transmit un mesaj care identifică motivul exact al problemei. Timpii de rezolvare ai incidentul scad astfel dramatic, echipa de suport tehnic concentrându-se de la început pe rezolvarea incidentului, nemaifiind nevoie de investigaţii suplimentare pentru izolarea problemei.
Un alt avantaj al sistemelor moderne este că verifică status-ul serviciilor din puncte multiple şi emit o alertă de incident sever doar la incidente raportate din multiple puncte către un anumit punct. Este emis un simplu avertisment în cazul în care serviciul monitorizat este raportat funcţional de un singur senzor în timp ce alţi senzori îl raportează că fiind funcţional.

Acest site utilizează cookie-uri. Regăsești mai multe informații pe pagina de Informare cookies.
Pentru a continua navigarea pe site-ul nostru, te rugăm să îți exprimi acordul asupra folosirii acestora. ACCEPT